nieck456 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Ik heb vandaag ervaren dat je harder kan rijden op een NRG-900 Dan dat het spel kan bijbene,,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Je kan toch niet Door een tolhuisje XD Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 Dat ik vier sterren kreeg toen ik 3 politieagenten doodschoot :S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Je kan toch niet Door een tolhuisje XD Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor. met een politie auto is het gratis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 ik heb in ondekt dat je CJ op tv voor een parachute reclame. Met een outfit van VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 Ik heb vandaag ervaren dat je harder kan rijden op een NRG-900 Dan dat het spel kan bijbene,,, hoe dat ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Dat ar een RPG op een penisvorimge eilandje in het noorden ligt Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Je kan toch niet Door een tolhuisje XD Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor. met een politie auto is het gratis. Ja maar het was geen politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt Je kan toch niet Door een tolhuisje XD Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor. met een politie auto is het gratis. Gaat dat niet alleen als de zwaailichten aan staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LD.- Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Toevallig! IK vind de Cops ook het leukst in GTA xD Maar als ik bijv. het vliegveld op wel ofso krijg ik de cops achter me aan, kun je hier iets aan doen, bestaat er ook nog een code als Freeze Wanted Level? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Toevallig! IK vind de Cops ook het leukst in GTA xD Maar als ik bijv. het vliegveld op wel ofso krijg ik de cops achter me aan, kun je hier iets aan doen, bestaat er ook nog een code als Freeze Wanted Level? Die cheat bestaat niet in GTA IV (hier vind je een overzichtje van alle cheats). Als je het spel echter op de PC staat bestaat er vast en zeker ook zo'n mod, maar daarvoor moet je hier zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Dat ik door middel van dummie-rotatie gullwing-doors kan maken voor m'n ford GT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 ik ontdekte dat het verkeer in SA veel agressiever is dan hier in LC! als je in LC botst doen ze angstig, in SA zijn ze brutaal en willen ze je auto kapotrammen! oja, zowel in SA als LC gaat een poppetje van je lopen na een bepaalde tijd onder jouw vizier stil te hebben gestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 Ik heb ontdekt dat als je tegen een branweerkraan rijdt ne er spuit water uit en je rijdt er met je bus naartoe dat je bus dan door het water in de lucht "vliegt" wat best wel een grappig zicht is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ik heb ontdekt als je uit het safe house van bohan rent staat er altijd een politie voor de deur en je krijgt 1 ster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Ik heb ontdekt dat als je politie achter je aan hebt, ze even stoppen met schieten als je een blikje frisdrank uit een automaat haalt. Handig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.