Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is

Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is
Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor.

met een politie auto is het gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ar een RPG op een penisvorimge eilandje in het noorden ligt

Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is
Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor.

met een politie auto is het gratis.

Ja maar het was geen politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is
Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor.

met een politie auto is het gratis.

Gaat dat niet alleen als de zwaailichten aan staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig! IK vind de Cops ook het leukst in GTA xD Maar als ik bijv. het vliegveld op wel ofso krijg ik de cops achter me aan, kun je hier iets aan doen, bestaat er ook nog een code als Freeze Wanted Level?

Die cheat bestaat niet in GTA IV (hier vind je een overzichtje van alle cheats). Als je het spel echter op de PC staat bestaat er vast en zeker ook zo'n mod, maar daarvoor moet je hier zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ontdekte dat het verkeer in SA veel agressiever is dan hier in LC! als je in LC botst doen ze angstig, in SA zijn ze brutaal en willen ze je auto kapotrammen! oja, zowel in SA als LC gaat een poppetje van je lopen na een bepaalde tijd onder jouw vizier stil te hebben gestaan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...