Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?


End Of The Riot

Recommended Posts

Ik heb ontdekt dat als je politie achter je aan hebt, ze even stoppen met schieten als je een blikje frisdrank uit een automaat haalt. Handig :) .

dat bewijs de politie werkt voor sprunk :puh:

ik heb ondekt dat je oneindig lang in het water te zwemmen en nooits stopt (buiten liberty city)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt dat als je politie achter je aan hebt, ze even stoppen met schieten als je een blikje frisdrank uit een automaat haalt. Handig :) .

dat bewijs de politie werkt voor sprunk :puh:

ik heb ondekt dat je oneindig lang in het water te zwemmen en nooits stopt (buiten liberty city)

Bij mij verdrink je als je helemaal buiten liberty city gaat zwemmen, want je kan maar een bepaalde tijd zwemmen na een tijd begin je dan te verdrinken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

tot hoe lang en als je met een heli buiten de stad waar kom je uit ?

Als ik me niet vergis is er een city limit. Je heli ontploft dan.

Heb ooit met de swingset eens zo hoog gevlogen dat ik een soort zwarte koepel bovenin LC zag. (als een soort keppeltje) Dus daar zit je ook aan de city limit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd. Als het goed is zou er op gegeven moment health vanaf moeten gaan.

Nee toch niet. Heb je een screen? Bij mij is het namelijk nog nooit gebeurd. Dus laat maar wat beeldmateriaal zien :).

tot hoe lang en als je met een heli buiten de stad waar kom je uit ?

Als ik me niet vergis is er een city limit. Je heli ontploft dan.

Heb ooit met de swingset eens zo hoog gevlogen dat ik een soort zwarte koepel bovenin LC zag. (als een soort keppeltje) Dus daar zit je ook aan de city limit.

Dat zwarte koepeltje is het einde van de gamewereld, waar je normaal niet kunt komen. Ik heb door wat Ferre eens gezegt had, 30 minuten lang in het Oosten van LC gevlogen. Geen ontploffing, niks...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...