Dr.Oppai Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 iemand zei dat als je tegen een politie wagen botst terwijl je remt dat je geen wanted krijgt.. ik heb ontdekt dat dat niet klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb ontdekt dat met een Tug door heel Liberty City rijden met 6 sterren wanted lvl best wel leuk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb ontdekt dat met een Faggio, terwijl Packie vanachter bijzit en je al wat bent gaan drinken, door heel LC kruist wanneer de politie achter je aan zit echt niet zo'n goed idee is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 dat het leuk is om romand telkens dood te slaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Dat er in Broker een blok appartementen is en dat er tussen die appartementen een soort van tuintjes zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Dat het heel leuk is om gewoon door de verlaten gebouwen in Bohan te lopen, tekstjes op de muren te lezen, met een 9mm en dat er een parkeerparking in Alderney is en er te veel gehandicaptenplaatsen zijn, overal waar ik maar kom . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Blue Hell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 dat alex te veel praat onder het kopje koffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Dat racen met een Sultan RS op de snelweg erg leuk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Hier had ik nog een nachtclub gevonden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=321,149 En hier had ik een tuning garage gevonden: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=399,141 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 geen moer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) als je aan het vechten bent en je krijgt een knuppel tegen je kop dat je dan snel dood gaat Bewerkt: 12 oktober 2009 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik heb ontdekt dat als je met een knuppel een zijruit probeert in te slaan. Je gelijk de voorruit meeneemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 ik heb ontdekt dat: - dat de politie zo dom is dat ze hun eigen collega's van de brug af duwen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik heb ontdekt dat: Je nooit te lang cover moet nemen achter een auto wanneer er hevig op je (auto) geschiet word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.