Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV?

End Of The Riot

Recommended Posts

Dat als je een klein streepje leven hebt en iemand gooit een blikje tegen je dan ga je dood. :7:schater:

Ik ontdek nog steeds smalle alleys in de stad, die ik niet kende.

Ook meerdere plekken waar je via wat klimwerk op het dak kan komen.

Delen op andere websites

Heb vandaag gta iv voor de 5e keer uitgespeeld. Bij deze werd Kate doodgeschoten en bleef Roman leven.

Alleen nadat ik Mr. Bulgarin had vermoord, en daarvoor Kate was vermoord werd ik opeens gebelt door 'Unknown Caller' , 'Krijg je opeens te horen, Hi Niko, It's Kate Mcreary. Let's go out''

Dus Kate is helemaal niet dood of het is een bug :7

Delen op andere websites

Heb vandaag gta iv voor de 5e keer uitgespeeld. Bij deze werd Kate doodgeschoten en bleef Roman leven.

Alleen nadat ik Mr. Bulgarin had vermoord, en daarvoor Kate was vermoord werd ik opeens gebelt door 'Unknown Caller' , 'Krijg je opeens te horen, Hi Niko, It's Kate Mcreary. Let's go out''

Dus Kate is helemaal niet dood of het is een bug :7

Dat kun je beter in spoilertags zetten.

Ontopic:

Ik heb ontdekt dat wanneer je met een Annihilator langzaam komt aanvliegen op het vliegveld, je maar 2 sterren krijgt in plaats van 4.

Delen op andere websites

Ik ontdekte dat er een glitch zit op de metrostations Hove Beach (lijn 8 ) en Schottler (lijn 3) waardoor je (soms, niet altijd) bij het uitstappen aan de niet-perronkant terecht komt.

Verder:

- Je krijgt geen 4 sterren wanted level als je op voldoende hoogte boven de airport vliegt.

- Je kunt tijdens een ritje met de metro als een reiziger in het metrovoertuig om je heen kijken wanneer je de Camera van je mobieltje selecteert (alleen na de upgrade van je mobieltje).

- Dat 's nachts op het strand een raketje afschieten mooi siervuurwerk is.

- Dat als je iemand met wie je uit bent geweest afzet en de rechter deur van je auto is geblokkeerd, dat je bijrijder je dan een knal voor je harses geeft en je uit de auto gooit zodat hij zelf via de linker deur eruit kan. Daarbij zegt hij teksten die je ook hoort bij het jatten van een auto zoals ,,Sorry, I need your car''.

Bewerkt: door FireSea
Delen op andere websites

Ik heb geleerd dat:

niemand weet hoe je je NAT setting op de PC kan veranderen

niemand weet hoe je op die helikopter kan klimmen in 'romans sorrow', als dat niet werkt

er een hele gave mod is op www.gtagarage.com zodat je je faggio in een winkelwagentje verandert

Delen op andere websites

Tja.

Ik was bij Playboy house.

En zag een schildery bij de bed.

Dus ik schot op de schildery en valde op bed.

Ga jij niet iets teveel op in het verhaal met dat servische gebrabbel van je...?

Ontopic:

-Dat ik voor de tweede keer een telefoontje kreeg van een unknown caller....en het was kate...

Ik koos voor revenge dus Kate hoort dood te zijn.

Heb het deze keer beantwoord met 'ja' en ben wezen eten met haar.

Dusss.....voor diegene die het op dat moment niet accepteerden (het telefoontje)....mocht je haar weer aan de lijn krijgen, je kunt dus met haar daten.

k weet alleen niet of ze me nog eens zal bellen of dat het eenmalig was...

Bewerkt: door gtavcsky
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...