Timske Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hey allemaal, ik wil graag beginnen met 3D games te scripten en eigen models etc in te plaatsen.. Iemand enig idee welke echt goed is? Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Hey allemaal, ik wil graag beginnen met 3D games te scripten en eigen models etc in te plaatsen.. Iemand enig idee welke echt goed is? Ik zal eerst eens een makkelijkere programmeertaal leren. 3D games worden in C++ gemaakt. Wat een hele moeilijke taal is. Er zijn echter wel alternatieven waar je nauwelijks hoeft te scripten of het is veel makkelijker: Hier kan je veel (goede) 3d spel makers vinden: Klik DarkGAME Studio - creating your own PC games is now easier than ever with this special compilation of game making tools Game Creator Store - browse thousands of quality game models and media Genetica 3.0 - the world's most powerful editor of seamless textures, animated textures, and HDRI environment maps! T.Ed - build fully textured landscapes for your games SoundMATTER - royalty free sound effects for your games 3D World Studio - easy and efficient 3D world creation 3D Canvas Pro - create, shape and animate your in-game models DarkMATTER - professional 3D models for your games ExGen - create special effects for your games with ease Character Shop - professional animated objects with ease! X-Quad Editor - visual 3D game editor Bewerkt: 17 augustus 2009 door BC7 Reageren
T@rget Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Om echt een spel te schrijven moet je een Game design opleiding volgen, maar je kunt wel dingen zoals FPSMaker gebruiken, maar je maakt er niet echt een uniek spel mee... Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Om echt een spel te schrijven moet je een Game design opleiding volgen, maar je kunt wel dingen zoals FPSMaker gebruiken, maar je maakt er niet echt een uniek spel mee... Die heb ik en krijg altijd een melding: DXVersionError Reageren
Beagle Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Die heb ik en krijg altijd een melding: DXVersionError DXVersionError wijst op dat je, denk ik, een te lage versie van DirectX hebt. Moet je even updaten. Reageren
Ophion Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Iemand uit mijn klas heeft het boek "Aan de slag met c++" en hij zegt dat het fantastisch is uitgelegd. >klik< Misschien wat voor jou? Dit is overigens ook een goede basis voor webdesign met Flash (Html sluit er niet bij aan, PHP misschien een klein beetje.) Bewerkt: 20 augustus 2009 door Ophion Reageren
Timske Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Die heb ik en krijg altijd een melding: DXVersionError DXVersionError wijst op dat je, denk ik, een te lage versie van DirectX hebt. Moet je even updaten. Hoe doe ik dat? Reageren
Ophion Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) >>KLIK<< Daarna dat bestand openen en de stappen volgen. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Ophion Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik zou gewoon C# of C++ gebruiken met XNA Ben ik zelf ook mee bezig... Vandaar dat ik nu 3ds max probeer te leren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.