Jump to content

Shader Model 3!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik heb geen Shader Model 3, maar kan ik het Spel laten denken dat ik Shader Model 3 heb.

Bijv. met een .ddl-bestand of d3d....dll bestand.

Heeft iemand een link naar z'on bestand?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Je kan GTA IV niet spelen, maar denkt dat het opgelost wordt door het te doen denken dat je shader 3 hebt?

Ik denk niet dat dat gaat werken, en wel om de reden dat videokaarten die geen shader 3 hebben me niet goed genoeg lijken.

Geplaatst:

zelfs al WAS dit mogelijk, dan nog zal het neit werken, shader model 3 is een technologie om polygons etc. te renderen waardoor als je een oudere versie hebt(dus een videokaart die het spel onmogelijk draait) het spel het niet KAN renderen, omdat het niet weet wat het met shader model 2 aanmoet.

Geplaatst:

Als je geen Shader Model 3 hebt, heb je toch wel een heel oude kaart hoor. Een beetje kaart beschikt toch wel over Shader Model 4 inmiddels.

Je videokaart is dus gewoon niet geschikt voor IV. Heel simpel. Daar gaat een .DLL bestand weinig aan veranderen ben ik bang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...