RandyvanEssen Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hallo, Ik ben al aardig bezig met modden in GTA San Andreas, Maar nu heb ik een mod gedownload op GTAFileFront waar wat .WAV geluidsbestandjes in staan van race auto's. Die wil ik dus in het spel zien te krijgen zodat het op de autos werkt. Hoe doe ik dat? Er zit wel een readme bij maar er staat niet in hoe ik het moet installeren. Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hallo,Ik ben al aardig bezig met modden in GTA San Andreas, Maar nu heb ik een mod gedownload op GTAFileFront waar wat .WAV geluidsbestandjes in staan van race auto's. Die wil ik dus in het spel zien te krijgen zodat het op de autos werkt. Hoe doe ik dat? Er zit wel een readme bij maar er staat niet in hoe ik het moet installeren. Als je even de moeite had genomen om de zoekfunctie te gebruiken was je dit vast wel tegen gekomen: Klik Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Je hebt de SAAT Bilnaat tool nodig.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.