Jump to content

Filmpjes laden niet..


MightyDuck

Recommended Posts

Ik heb al heel lang het probleem dat mijn filmpes met VC niet meer laden en dus kan ik geen new game meer openen en geen missies meer doen.

Erg irritant dus.

Dit is gebeurt toen ik al mijn Mods gedelete heb, maar waarschijnlijk heb ik toch iets teveel gedelete.

Ik heb al heel vaak VC opnieuw geinstalled maar alles wat ik had daarvoor blijft ook gewoon als ik em opnieuw geinstalled heb.

Nu mijn vraag, hoe install ik VC helemaal opnieuw zodat alles weer helemaal terug is zoals in het begin, dus zodat ik gewoon al mijn missies weer kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

als je back ups hebt gemaakt kan je die proberen, of mischien kijken wat je mist, waar heb je dingen gedelete?

Ik heb alle mods gewoon gedelete die los in de VC map stonden.

De standaart dingen van VC heb ik nog gewoon bewaart natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost ja, maar er wordt hier weer zo snel gereageert he <_< <_<

Ik heb alle save games die ik had eraf gehaalt en alle mods verder ook, ook de stats weggehaalt en daarna alles weer opnieuw geinstalled, in de hoop dat ie echt alles weer opnieuw zou gaan installeren.

Niet dus, nu kan ik dus VC niet meer spelen omdat ie blijft hangen bij de eerste zwarte screen na het opladen van de new game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...