Jump to content

Kan geen YouTube filmpjes meer kijken op me Ipod Touch


Rene-GTA

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik kan geen YouTube filmpjes meer kijken op me Ipod Touch. Eerst wel maar nu niet meer, en dat vindt ik echt jammer. Weten jullie meschien hoe het komt, dank jullie wel! :D

Check je geheugen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik kan geen YouTube filmpjes meer kijken op me Ipod Touch. Eerst wel maar nu niet meer, en dat vindt ik echt jammer. Weten jullie meschien hoe het komt, dank jullie wel! :D

Check je geheugen? :7

Met mijn ipod touch 2g 8 gb heb ik nog 5 mb overige ruimte, en kan nog steeds youtube filmpjes bekijken, dus lijkt me sterk als het daar aan ligt ;)

En zit je zelf in de applicatie youtube zelf, of kom je op een webpagina een youtube filmpje tegen?

Als het op een webpagina is, moet je kijken of er geen streep door dat rondje staat, want dan kan/mag je het niet bekijken ;)

Als je op youtube applicatie zelf zit, moet je kijken of je een goede internet verbinding hebt, als je de melding krijgt: 'deze film kan niet worden afgespeeld' is er iets mis met je internet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wis eens je cache, geschiedenis en cookies. Sluit ook eens af door een 10 seconden zowel de home als power knop in te drukken tot hij vanzelf uitvalt (dus niet de slider gebruiken), dan wordt elk draaiend programma afgesloten.

Heb je 'm gejailbreaked?

Link to comment
Delen op andere websites

Wis eens je cache, geschiedenis en cookies. Sluit ook eens af door een 10 seconden zowel de home als power knop in te drukken tot hij vanzelf uitvalt (dus niet de slider gebruiken), dan wordt elk draaiend programma afgesloten.

Heb je 'm gejailbreaked?

Ik heb hem gejailbreakt, en dat maakt niks uit voor het kijken van youtube filmpjes, het werkt nog steeds :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...