CJ Johnson Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 yu, ik heb nog een aantal vraagjes 1) in de buurt van big smoke's huis is zo'n plek om met 2 te spelen.. maar ik begrijp niet goed wat je daar moet doen... elkaar kussen ofzo :s:s:s 2) ik zag inde walktrough bij personages hernandez en mountain cloud boys staan, maar ik weet niet wie dat zijn en vraga me dus af of ik iets in het spel heb gemist. en vermits er nog geen uitleg bij staat vraga ik het hier maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Je kon je vraagje beter in het topic - questions oftewel wat vrage over SA - neer zetten. 1. Volgens mij bedoel je 2 rode poppetjes, daar kan je met zijn 2e spelen over de hele stad, de andere moet dan op zijn controller X knopje drukken, en dan kunnen jullie met zijn 2e spelen. 2. Hernandez dat is die blanke politie agent die af en toe in filmpjes voorkomt. Wie Mountain Cloud Boys weet ik niet maar ik denk dat het iets te maken heeft met Woozie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) de Mountain Cloud Boys zijn die mannetjes in 1 van woozies missies en je moet die doden en woozie beschermen: Bewerkt: 5 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) de Mountain Cloud Boys zijn die mannetjes in 1 van woozies missies: waren ze nou bij woozie of tegen hem??? :unsure: ben t vergeten, zo lang geleden :lol: EDIT: Thnx gertjeu! :rolleyes: Bewerkt: 5 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) de Mountain Cloud Boys zijn die mannetjes in 1 van woozies missies: waren ze nou bij woozie of tegen hem??? :unsure: ben t vergeten, zo lang geleden :lol: tegen hem ze wilden woozie dood Bewerkt: 5 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.