Jump to content

GTA IV Fatall error

Novalife

Recommended Posts

Hoi ik heb nog niet zo lang Gta iv gekocht en hij begon al meteen met een error

eerst kwam resc10 ofzo en toen dd3d50 en nu staat er: GTA IV FATAL ERROR: Unable to create depth render target - please re-install DirectX and/ or install the lastest video card driver

nou dat heb ik allemaal gedaan maar nog steeds krijg ik dat kan iemand me helpen ?

Delen op andere websites

Ik zou, zoals de foutmelding zelf ook vermeld, even de drivers van je videokaart updaten aangezien die waarschijnlijk outdated zijn.

Afhankelijk van je videokaart merk (ATi of nVidia) kan je naar de downloadsite gaan van die merken om drivers te Download, hier is de site van ATi en hier die van nVidia. Dat zal zich zelf allemaal wel wijzen denk ik.

Verder moet GTA IV met de laatste patch geupdate worden, die kan je hier vinden. :)

Delen op andere websites

Eigenlijk best wel triest... Waarom zetten ze er geen waarschuwing bij dat je een goede PC nodig hebt? Mensen kopen het maar gewoon zonder dat ze naar de eisen kijken en naar hun eigen PC. :ch:

is weinig triest aan, dat is gewoon stom van die mensen.

@TSer; dat je hem daarmee niet op start is niet zo raar, die chip kan vista aero niet eens aan.

Delen op andere websites

ik heb hem gekregen dus ik kon er niks aan doen

en eigelijk ik let er anders nooit op en anders zou rockstar games dom zijn je gaat toch geen spel dat 2 op de 5 kunnen spelen slaat nergens op dus stom van rockstar games

Delen op andere websites

ik heb hem gekregen dus ik kon er niks aan doen

en eigelijk ik let er anders nooit op en anders zou rockstar games dom zijn je gaat toch geen spel dat 2 op de 5 kunnen spelen slaat nergens op dus stom van rockstar games

Daarmee heeft Rockstar niet mee te maken. De mensen die een spel kopen moeten naar de specificaties kijken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...