Jump to content

[HELP]Internet Explorder is groter dan normaal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Forumgebruikers,

Sinds net, toen ik de PC opstartte, opende ik Internet Explorder, maar toen bleek dat alles veel te groot is. Ik zal binnenkort een screenshot plaatsen van het probleem.

Je kan de grootte vergelijken met Grootte 3, alles binnen IE is deze grootte.

Het zag er zo uit:

Naamloos.jpg

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter

Druk op de knop Ctrl en scrol naar beneden om te verkleinen, naar boven om te vergroten. ^^ Hou de knop Ctrl INGEDRUKT! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Druk op de knop Ctrl en scrol naar beneden om te verkleinen, naar boven om te vergroten. ^^ Hou de knop Ctrl INGEDRUKT! :)

Het werkt MegaPilot, erg bedankt! Het pobleem is opgelost. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik het kan dat het ineens zo groot was? maar ik moet iedere site opzich gaan verkleinen... :duh:

Bewerkt: door FireFighter
Het werkt MegaPilot, erg bedankt! Het pobleem is opgelost. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik het kan dat het ineens zo groot was? maar ik moet iedere site opzich gaan verkleinen... :duh:

Don't know, met Firefox heb je amper problemen. :puh:

En nog een tip, download FireFox

^^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Dat is het laatste wat ik zal doen, FireFox is naar mijn weten zwaar (...). Mijn computer stond op het punt te crashen met FireFox, steeds vastlopers .etc... Nee hoor, voor mij absoluut géén FireFox. :)

Geplaatst:

Dat is het laatste wat ik zal doen, FireFox is naar mijn weten zwaar (...). Mijn computer stond op het punt te crashen met FireFox, steeds vastlopers .etc... Nee hoor, voor mij absoluut géén FireFox. :)

Google Chrome?

Geplaatst:

Heb je misschien per ongeluk rechtsonderin op het vergrootglasje gedrukt?

Geplaatst:
Google Chrome?

Ik hoor klachten over Chrome dat hij je privégegevens niet met rust laat..:puh: Overigens is Firefox vaak geüpdate, probeer de nieuwste versie maar eens..Ik heb btw een iets slechtere processor dan die van jouw laptop, en bij mij doet Firefox het perfect. :puh:

Geplaatst:

IK weet niet hoe je het doet, maar IE is een van de slechtste browsers.

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk het muiswieltje omhoog gedraaid terwijl je Ctrl in gedrukt had.

Geplaatst:
Je hebt waarschijnlijk het muiswieltje omhoog gedraaid terwijl je Ctrl in gedrukt had.

Dat zal het wel geweest zijn, iniedergeval is alles nu weer normaal! Bedankt voor de snelle hulp & reacties! :tu:

Geplaatst:

Dat zal het wel geweest zijn, iniedergeval is alles nu weer normaal! Bedankt voor de snelle hulp & reacties! :tu:

Idd, op je screen is te zien dat de vergroting op 200% stond.

BTW hoezo meteen firefox nemen als internet explorer inzoomt doordat je toevallig op de verkeerde toets drukt (is trouwens ook nog een hele standaard instelling, ctrl+wheel voor zoomen)...

Het is wel zo dat IE niet altijd even netjes omgaat met de html en vooral css, maar zoveel beter is FF ook weer niet..

Geplaatst:

Dat komt door het Internet. IE8 is op zich alles wat groter. Mijn oma heeft ook IE 8 nu en daar heb ik daar ook last van.

Geplaatst:

IK weet niet hoe je het doet, maar IE is een van de slechtste browsers.

dat is bij IE8 nog maar de vraag.

Ik ben die Firefox echt spuugzat geworden, in het begin was hij nog goed, want toen deed hij het ten minste, maar na 3.0.7 werkte hij echt voor geen meter meer, 90% van de keren laadde hij webpaginas gewoon niet en kon je 50 keer drukken of weer opnieuw opstarten. Firefox liep om de haverklap vast, crashte of liet in sommige gevallen mijn pc crashen. Soms als hij laadde lag het internet er ineens uit. toevallig nu ik IE8 heb heb ik hier geen last meer van. Ik hoef nu ook ten minste geen 15 seconden meer te wachten voordat hij eindelijk is opgestart.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...