Jump to content

Kamer wordt te warm door comp


Ophion

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ophion

    10

  • FerryN

    8

  • wesley123

    8

  • Limbolander

    6

Top Posters In This Topic

Je ehbt op het moederbord een groot blok staan met een koeler erop, dit is de heatsink(ik neem aan dat je AM2+ hebt) haal het hendeltje aan de zijkant van de heatsink los en haal het brugje bij de pinnen vandaan. Beweeg ff heen en weer en haal hem nu los, iets wat best vervelend kan zijn. Als je hem eraf hebt kan je direct ff de connector loskoppelen van het moederbord en hem uitzuigen.

Als je dat hebt gedaan plaats je de heatsink voorzichtig weer terug op het moederbord zodat hij goed op de processor zit, iets wat behoorlijk lastig kan zijn als je de cpu niet ziet. zodra je hem erop hebt maak je het brugje weer vast aan de pinnen en druk je eht hendeltje terug. Vergeet niet de connector opnieuw vast te maken, anders heb je een gebraadde cpu. Het is eigenlijk als je het eenmaal kan best makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Met erg warm weer zoals vandaag (19-8-'09) raad ik aan alles te sluiten (wel wat ventilatie nl.) vooral gordeinen e.d. , zo houdt je de ergste warmte (hopelijk) buiten, kijk maar es naar mensen in de sahel die hebben meest van die beddekkende kledij niet om warm te blijven maar om de warmte weg te houden, isolatie werkt zeg maar aan twee kanten, ik hoop dat je er wat aan heb, greetings stano666 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met erg warm weer zoals vandaag (19-8-'09) raad ik aan alles te sluiten (wel wat ventilatie nl.) vooral gordeinen e.d. , zo houdt je de ergste warmte (hopelijk) buiten, kijk maar es naar mensen in de sahel die hebben meest van die beddekkende kledij niet om warm te blijven maar om de warmte weg te houden, isolatie werkt zeg maar aan twee kanten, ik hoop dat je er wat aan heb, greetings stano666 :)

ja idd, maar daar is het warmer dan 45 graden, dus ik weet zeker dat dat niet gaat helpen met 30 graden hier, zeker neit als de zon er vanaf 6 uur s ochtends tot 3 uur s middags erop staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Met erg warm weer zoals vandaag (19-8-'09) raad ik aan alles te sluiten (wel wat ventilatie nl.) vooral gordeinen e.d. , zo houdt je de ergste warmte (hopelijk) buiten, kijk maar es naar mensen in de sahel die hebben meest van die beddekkende kledij niet om warm te blijven maar om de warmte weg te houden, isolatie werkt zeg maar aan twee kanten, ik hoop dat je er wat aan heb, greetings stano666 :)

Ja, maar hun rokken en badmutsen bevatten geen apparaat wat warmte maakt, en dat doet zijn kamer wel, dus mission failed, gaat niet lukken.

Je bedoeld toch die tapijten die ze om zich heen wikkelen en die theedoek op de kop?

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden het onzin, maar de luchtwarmte in je kamer word wel warmer,

Want je Computer blaast warme lucht uit zichzelf... Maar jongens, kom op :puh: schep niet zo op... Het word mischien maar 2 tot 3 graden warmer ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden het onzin, maar de luchtwarmte in je kamer word wel warmer,

Want je Computer blaast warme lucht uit zichzelf... Maar jongens, kom op :puh: schep niet zo op... Het word mischien maar 2 tot 3 graden warmer ... :7

Wil je wel eens meemaken als ik de raam niet open zou doen en deur dicht?

Na een tijdje is het toch wel stik benauwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden het onzin, maar de luchtwarmte in je kamer word wel warmer,

Want je Computer blaast warme lucht uit zichzelf... Maar jongens, kom op :puh: schep niet zo op... Het word mischien maar 2 tot 3 graden warmer ... :7

Wil je wel eens meemaken als ik de raam niet open zou doen en deur dicht?

Na een tijdje is het toch wel stik benauwd.

Hoe klein is die ruimte wel? Een paar graden kan ik geloven, maar erg veel kan het toch niet zijn. Bij mij is de lucht uit mijn pc niet zo warm eigenlijk hoor.

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden het onzin, maar de luchtwarmte in je kamer word wel warmer,

Want je Computer blaast warme lucht uit zichzelf... Maar jongens, kom op :puh: schep niet zo op... Het word mischien maar 2 tot 3 graden warmer ... :7

Wil je wel eens meemaken als ik de raam niet open zou doen en deur dicht?

Na een tijdje is het toch wel stik benauwd.

Hoe klein is die ruimte wel? Een paar graden kan ik geloven, maar erg veel kan het toch niet zijn. Bij mij is de lucht uit mijn pc niet zo warm eigenlijk hoor.

BV_1993

Ik weet niet wat voor pc je hebt, mijn bij mij komt er aardig wat warme lucht eruit.

momentele warmte:

Moederbord : 44

Cpu : 39

Gpu : 58

Gpu omgeving : 49

Dus mijn pc genereert toch wel flinke temperaturen.

En de grootte van mijn kamer, ongeveer 4 meter bij 6 meter ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden het onzin, maar de luchtwarmte in je kamer word wel warmer,

Want je Computer blaast warme lucht uit zichzelf... Maar jongens, kom op :puh: schep niet zo op... Het word mischien maar 2 tot 3 graden warmer ... :7

Wil je wel eens meemaken als ik de raam niet open zou doen en deur dicht?

Na een tijdje is het toch wel stik benauwd.

Hoe klein is die ruimte wel? Een paar graden kan ik geloven, maar erg veel kan het toch niet zijn. Bij mij is de lucht uit mijn pc niet zo warm eigenlijk hoor.

BV_1993

Ik weet niet wat voor pc je hebt, mijn bij mij komt er aardig wat warme lucht eruit.

momentele warmte:

Moederbord : 44

Cpu : 39

Gpu : 58

Gpu omgeving : 49

Dus mijn pc genereert toch wel flinke temperaturen.

En de grootte van mijn kamer, ongeveer 4 meter bij 6 meter ofzo.

Is dat nu zo veel?

Cpu: 40-42

GPU: 54

HDD: 26

De lucht die eruit komt achteraan is niet echt warm hoor, maar meningen verschillen nu eenmaal.

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...