NIELS_ Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Sinds gisteravond heb ik SA:MP gedownload, en heb ik even op een officiele server gespeeld. Omdat ik altijd op de PS2 heb gespeeld vind ik het behoorlijk wennen. (PC versie heeft lang stil gelegen, zie mijn andere topic) Ik vraag mij nou af, kan ik SA:MP nou gebruiken om zelf een server maken en dan met een vriend door SA cruisen oid? en hoe zit dat met cheaten, mag je cheaten? ik zal vast wel meer vragen hebben die later komen alvast bedankt mvg niels Reageren
Sandra Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ja, met sa-mp kan je ook zelf een server maken. Begrijp wel dat dit niet iets is wat je zo gedaan hebt, het scripten van een eigen server neemt zeer veel tijd in beslag (van enkele dagen tot vele maanden afhankelijk van de complexheid in je server). Om alvast een start te maken kan je mijn uitgebreide tutorial lezen. Daarin staan de eerste stappen die je moet maken/weten om een eigen server te kunnen maken. Tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=67105 Of cheaten wel of niet toegestaan is verschilt per server. Je mag in sommige (zoals je eigen) best cheaten mits de server-regels het toelaten. Als je cheat in een server waar het niet is toegestaan, zal je permanent worden verbannen van die server. Hier op het forum is het niet toegestaan te praten en/of hulp te bieden met cheaten, dus vriendelijk verzoek hier niet verder op in te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.