Kingjager Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik maak verschillende foto's van beide personen die uit de auto komen, maar toch slaagt de missie niet. Wat doe ik in hemels naam fout. HEEEELP ! ! ! ! Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Er komen meerdere autos aan rijden, je moet iets van 4-5 foto's maken van mensen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Je moet hier het hoopje gastjes op het basketterrein fotograferen. Edit: Verkeerde Missie verkeerde spel zelfs, er komen 4 auto's, 2 op de parking en 2 op straat voor de deur. Bewerkt: 18 augustus 2009 door Hearv94 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Je moet meerder personen fotograferen. Allereerst komt Ryder samen met een Ballas lid uit de auto, dus moet je Ryder's gezicht fotograferen. Daarna komt T-Bone Mendez, diens gezicht moet je ook fotograferen. Daarna moet je snel naar rechts met je fototoestel om Mike Toreno's gezicht te fotograferen. Als laatste komt Jizzy B, diens gezicht moet je ook fotograferen. Als dat gelukt is, is de missie behaald. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ja deze missie was best wel moeilijk om te halen, maar ik weet waarom het niet lukt had ik ook, je moet een beetje dicht bij staan en op het goede moment hun gezicht fotograferen Reageren
skater110 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Je moet gewoon goed inzoomen en zijn gezicht blijven fotograven tot het goed is. Reageren
gangster63 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Je moet van het hoofd maken. Ik heb het ook verkeerd gedaan want de persoon draaide zich net om toen ik de foto wilden maken. Dus je moet ook niet van het achterhoofd maar van het hoofd. Je moet zo dichtbij mogelijk inzoomen. Gr. gangster63 Reageren
wafje Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Je moet foto's maken van de hoofden van de mensen >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek geen oude topics omhoog te halen en dan dingen te vertellen die reeds zijn verteld.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.