Jump to content

Photo Oppertunity

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik maak verschillende foto's van beide personen die uit de auto komen, maar toch slaagt de missie niet. Wat doe ik in hemels naam fout.

HEEEELP ! ! ! !

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet hier het hoopje gastjes op het basketterrein fotograferen.

Edit: Verkeerde Missie :7 verkeerde spel zelfs,

er komen 4 auto's, 2 op de parking en 2 op straat voor de deur.

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Je moet meerder personen fotograferen. Allereerst komt Ryder samen met een Ballas lid uit de auto, dus moet je Ryder's gezicht fotograferen. Daarna komt T-Bone Mendez, diens gezicht moet je ook fotograferen. Daarna moet je snel naar rechts met je fototoestel om Mike Toreno's gezicht te fotograferen. Als laatste komt Jizzy B, diens gezicht moet je ook fotograferen. Als dat gelukt is, is de missie behaald.

Geplaatst:

Ja deze missie was best wel moeilijk om te halen,

maar ik weet waarom het niet lukt had ik ook, je moet een beetje dicht bij staan en op het goede moment hun gezicht fotograferen

• 4 weken later...
Geplaatst:

Je moet van het hoofd maken. Ik heb het ook verkeerd gedaan want de persoon draaide zich net om toen ik de foto wilden maken. Dus je moet ook niet van het achterhoofd maar van het hoofd. Je moet zo dichtbij mogelijk inzoomen.

Gr. gangster63

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Je moet foto's maken van de hoofden van de mensen

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek geen oude topics omhoog te halen en dan dingen te vertellen die reeds zijn verteld.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...