Robbert9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hoi, Kun je met vrienden poolen in Playboy X's Crib als het je safehouse is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik dacht van wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robbert9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Aight Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Natuurlijk kan dat wel gewoon naar je huis toe lopen in de lift stappen en naar de pooltafel lopen zo heb ik al met roman lopen poolen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Dit kan alleen tijdens een date. Je kunt dus niet zomaar alleen binnen lopen en een potje poolen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Dit kan alleen tijdens een date. Je kunt dus niet zomaar alleen binnen lopen en een potje poolen ofzo. Je kunt nogal moeilijk met je eigen poolen hé. Anders moet je gewoon naar dat café gaan waar je kan poolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 slim idee net aan gedacht en ik maar geld uitgeven aan poolen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 slim idee net aan gedacht en ik maar geld uitgeven aan poolen Zoveel is dat toch niet? Hiervoormoet je natuurlijk Playboy X hebben vermoord, nog een extraatje dus[/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 slim idee net aan gedacht en ik maar geld uitgeven aan poolen Zoveel is dat toch niet? Hiervoormoet je natuurlijk Playboy X hebben vermoord, nog een extraatje dus[/font]. 10$ ik heb hem vermoord alleen iets eerder dan gewoon is toen hij een probeerde in te trappen heb ik hem snel wat schoten doot zijn hoofd gegeven[/font] van die 10$ kan ikke euhmmm mmmm wacht even hmmm weet ik veel boeie !!! >>> Door Jacky-2007: Gelieve voortaan de zogeheten spoilertags te hanteren voor informatie uit de keuzes in de storyline.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.