game~skater Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 weet iemand hoe ik japanse karakters in firefox krijg? bij de add-ons en plugins staan geen japanse karakters. en aangezien ik nou gratis online curcussen aan het volgen ben is dat wel makkelijk :$ Reageren
Moorhuhn Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Met addons heb ik wel onder andere Amerikaans Engels kunenn installeren (dat kan met Japans waarschijnlijk ook) op FireFox maar tekens wordt denk ik moeilijk. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 weet iemand hoe ik japanse karakters in firefox krijg?bij de add-ons en plugins staan geen japanse karakters. en aangezien ik nou gratis online curcussen aan het volgen ben is dat wel makkelijk :$ Ik heb er 1'tjegehad en heten 'JPChar' als ik het goed heb, jij leert japans, ik leer Koreaans, wat toevallig zeg :$ Reageren
game~skater Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Arigato maar zijn dat karakters voor Firefox dan? want met alleen blokjes kom ook niet echt ver... Dewa mata, sayoonara Edit: het is me gelukt met die JPChar Bewerkt: 21 augustus 2009 door game~skater Reageren
iefen Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 via welke website doe jij nu online cursus? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) 私の日本語は、最高ではない耳に、韓国語私のボックスです Als je die regel goed weergegeven krijgt dan werkt de Japanse taalset voor Firefox. Bewerkt: 23 augustus 2009 door GTA Monster Reageren
Bayside Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Zit die soms dan standaard bij FF 3.5? Ik heb nooit een taalset geinstalleerd, en al helemaal niet voor Japans, maar toch kan ik het normaal zien.. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb Safari voor de Mac en heb net nog een Koreaans tekstdocument uit geprint, Japans werkt ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.