McDude Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 hoi allemaal, ik zit met een heel iritant computer probleem bij een willekeurig spel bijv. vice city, pop sands of time, star wars jedi academy gaat de computer na 20-30 minuten opeens uit > na 10 seconden zet ik hem weer aan > gaat hij naar 2 seconden weer uit > zet ik hem naar 1 minuut weer aan > start hij op > en dan begint het hele verhaal weer overnieuw ik heb norton 2003 helemaal geupdate en gescand > 0 virussen microsoft anti spyware uitgevoerd hitman pro 2 uitgevoerd video drivers opnieuw geinstalleerd en nog steeds hetzelfde en ik baal al helmaal want over 5 dagen krijg ik sa en dan moet ik om elke 2-3 missies het spel afsluiten en weer opstarten kan iemand mij helpen ? :unsure: Reageren
Froop Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Dit heb ik ook gehad met mijn laptop. Voor zover ik weet wordt je laptop/computer te heet. Ik leg er van die ijsdingen onder,maar ik neem aan dat jij een pc hebt. Reageren
McDude Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ja ik heb een pc maar deze computer heb ik nu een half jaar en dit probleem heb ik een maand <_< Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik heb het ook gehad en vooral met erge warmte. Ik ben teruggegaan en ze hebben er een grotere en sterkere cooller in gezet. Mischien is dat ook zo bij jouw dat je cooller de warmte niet aan kan. Reageren
T@rget Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het ook wel een met Driv3r dan start ie ineens opnieuw op ik denk ook dat het aan warmte licht je kunt bij elke cumputer zaak wel een nieuwe cooler kopen (voor ongeveer €7,- heb je zo'n vette neon cooler ) Bewerkt: 5 juni 2005 door T@rget Reageren
McDude Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) ok ik zal kijken...wat gek alleen met driv3r? en niet met vice city? vaag zeg EDIT: het probleem is opgelost de compu is even bij de maker geweest > gerepareerd > alles werkt geen idee wat het probleem was mischien te veel stof ofzo :unsure: Bewerkt: 25 juni 2005 door McDude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.