Jump to content

videokaart


Dragongo0

Recommended Posts

ik heb n' vraagje!!! (ik ben niet goed met bb code dus srry als t'er nie uitziet. ik vraag me af of mijn pc gta iv aankan. nou zijn hier veel topics van maar ik kan daar niks in vinden maar goed: ik heb dit: ongeveer 1,86 ghz een intel core 2 duo core 2 gb ram en vista home primium met sevice pack. maar waar ik me vooral zorgen over maak is mijn videokaart. zijn de problemen opgelost of was er nooit een probleem mee? het is deze: ATI Radeon HD 3600 series. de rest kan volgens mij net :? KAN DIT???

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb n' vraagje!!! (ik ben niet goed met bb code dus srry als t'er nie uitziet. ik vraag me af of mijn pc gta iv aankan. nou zijn hier veel topics van maar ik kan daar niks in vinden maar goed: ik heb dit: ongeveer 1,86 ghz een intel core 2 duo core 2 gb ram en vista home primium met sevice pack. maar waar ik me vooral zorgen over maak is mijn videokaart. zijn de problemen opgelost of was er nooit een probleem mee? het is deze: ATI Radeon HD 3600 series. de rest kan volgens mij net :? KAN DIT???

Aangezien je maar 1.86 Ghz hebt , zal GTA IV niet kunnen draaien ... Kijk anders eens hier op : LINK Klik dan op 'Can you play it?' , dan op start . Je moet wel iets installeren , maar is 100 procent virusvrij . Dan zie je oof jouw pc GTA Iv aan kan ;)

Bewerkt: door dakedak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je hier GTA IV mee gaat spelen. Je processor komt tekort qua snelheid en je videokaart is waarschijnlijk niet goed genoeg om het spel goed te kunnen draaien.

@hierboven: Canyourunit is een waardeloze site met een slecht advies. Niet vertrouwen, gebruik in plaats daarvan Flitskikkers infotool, die heeft een adviseur voor games en deze is wel betrouwbaar.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is dikke poep, daar moet je niet op vertrouwen. Verder is de processor al de weinig en ik denk dat de videokaart ook niet veel soeps zal zijn.

EDIT: Galiorix was me 1 seconde voor. :-(

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

ik haal de aanbevolen niet maar de minimum toch wel, want ik moet een duo, heb ik. ik moet 1,8 ghz, heb ik.

het maakt mij niet uit of ik het op lage instelling moet spelen

Bewerkt: door Dragongo0
Link to comment
Delen op andere websites

Slechte FPS, dus het spel zal haperen.

ik haal de aanbevolen niet maar de minimum toch wel, want ik moet een duo, heb ik. ik moet 1,8 ghz, heb ik.

het maakt mij niet uit of ik het op lage instelling moet spelen

en hoe erg haperen? ik wil ff een beeld krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Slechte FPS, dus het spel zal haperen.

ik haal de aanbevolen niet maar de minimum toch wel, want ik moet een duo, heb ik. ik moet 1,8 ghz, heb ik.

het maakt mij niet uit of ik het op lage instelling moet spelen

en hoe erg haperen? ik wil ff een beeld krijgen

srry , maar aangezien zij meer ervaring hebben dan ik , gebruik je hett best flitskikker infotool . Ik gebruik het nu ook , dus ... En trouwens , het kan ook zijn dat je gwn sommige gebouwen niet ziet !

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat eht spel gewoon niet goed spelen, punt uit, je processor is te zwak ervoor, je pc voldoet idd aan de minimum eisen, en dat doet hij maar net.

Minimum eisen betekent: Op lowest met max 20 fps, en aangezien er van de gta4 minimum eisen weinig van klopt mag je het hier nemen als: Op lowest met max 15 fps, daar komt nog eens bij dat je niet wilt weten hoe het eruit ziet op low, dat is echt spuuglelijk.

Om ff verder op wat galiorix en djmaddox in te gaan, de videokaart is wel degelijk genoeg, die kaart is flink wat beter dan de hd2600xt die ik heb en ik draai hem ook fatsoenlijk(was wel wat aanpassingen voor nodig).

Link to comment
Delen op andere websites

Om ff verder op wat galiorix en djmaddox in te gaan, de videokaart is wel degelijk genoeg, die kaart is flink wat beter dan de hd2600xt die ik heb en ik draai hem ook fatsoenlijk(was wel wat aanpassingen voor nodig).

Wát aanpassingen? Je hebt mij verteld dat je de Draw Distance zo laag hebt gezet dat je het einde van de straat niet eens meer kan zien.

@TS: je zou kunnen overwegen om een snellere processor te kopen, zodat je GTA IV in ieder geval een beetje redelijk kunt spelen. Dit zal je ongeveer zo'n 100 tot 150 euro kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind een 15-20 fps + 1,8 ghz dual core er anders niet slecht uitzien

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...