wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 o daar denk je wel anders over als je het spel speelt, dat is zo enorm brak. je speelt met alles op low op 800x600, dan wil jij niet weten hoe het beeld eruit ziet zonder anti aliassing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 o daar denk je wel anders over als je het spel speelt, dat is zo enorm brak.je speelt met alles op low op 800x600, dan wil jij niet weten hoe het beeld eruit ziet zonder anti aliassing Er is geen Anti Aliasing voor GTA IV. Dus zelfs op 1600 x 1200 heb je nog geen Anti Aliasing. En ik denk dat je wel een hogere resolutie aankan met een Core 2 Duo 1.8 Ghz. Mensen hebben IV ook goed werken op een Pentium D, dus ik denk dat ie een resolutie van 1024x768 of 1280x1024 wel moet kunnen trekken. Maargoed, we hebben je duidelijk gewaarschuwd. Maar ga je gang, koop GTA IV, en heel misschien vind je het er zelfs nog mooi uitzien ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 o daar denk je wel anders over als je het spel speelt, dat is zo enorm brak.je speelt met alles op low op 800x600, dan wil jij niet weten hoe het beeld eruit ziet zonder anti aliassing Er is geen Anti Aliasing voor GTA IV. Dus zelfs op 1600 x 1200 heb je nog geen Anti Aliasing. En ik denk dat je wel een hogere resolutie aankan met een Core 2 Duo 1.8 Ghz. Mensen hebben IV ook goed werken op een Pentium D, dus ik denk dat ie een resolutie van 1024x768 of 1280x1024 wel moet kunnen trekken. Maargoed, we hebben je duidelijk gewaarschuwd. Maar ga je gang, koop GTA IV, en heel misschien vind je het er zelfs nog mooi uitzien ook. ik heb ook nooit gezegt dat er anti aliassing is voor gta 4, dat maak jij er nu van. ik zeg dat het spel er brak uit ziet op laagste resolutie zonder anti aliassing omdat er geen anti alliasing in zit, niet omdat hij hem niet aan kan zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 o daar denk je wel anders over als je het spel speelt, dat is zo enorm br ak.je speelt met alles op low op 800x600, dan wil jij niet weten hoe het beeld eruit ziet zonder anti aliassing ik speel heus wel wat meer dan 800x600 en daarbij heb ike een klein scherm dus ik speel zowiezo laag en zowiezo is het spel mooi als je het niet gaat vegelijken en ik speel wel vaker spelletjes die ik met 1.8 ghz lang niet aan kan toch op high en met veel fps en deze heeft genoeg aan 1,8 duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Waarom vraag je eht dan als je toch eigenwijs gaat doen. Je gaat daarmee neit hoger spelen dan op zijn laagst, punt uit, als jij het neit wil geloven koop het spel dan lekker maar ga hier dann iet huilen omdat eht spel neit goed loopt of er slecht uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) oke dan bedankt voor de tips, ik zal kijken wat ik doe dit onderwerp kan nu sluiten Bewerkt: 20 augustus 2009 door Dragongo0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 ik haal de aanbevolen niet maar de minimum toch wel, Can You Run It is niet vertrouwbaar, geloof het nou maar, IV Zal niet fijn lopen op je PC. sorry voor de late reactie , maar heb het nu pas gezien . Ik zei niet Can you run it . Ik zei Can you play it , met de game-o-meter . Dus ik geef hem geen dikke poep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 dat is net zo slecht, van geen van die dingen klopt het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 dat is net zo slecht, van geen van die dingen klopt het Die reactie is redelijk naïef . Ik ken de Game-o-meter en die is gebaseerd op de Virtual Mark software van Futuremark. De Game-o-meter is in principe net zo betrouwbaar als de Flitskikker adviseur, ze hebben zelfs bij recente games een eigen minimum systeem en aanbevolen systeem neer gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 ow ja die die is idd wel goed ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 oh ja wesley die ghz en die andere (*) kan me geen barst schelen. het ging me om de videokaart, zo heet dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 dan hoe jij niet zo te reageren, ga lekker eigenwijs doen verder en koop je het spel toch? het kan mij echt geen zak schelen dat jij straks het spel speelt met 15 fps. Het enige wat ik doe is proberen te helpen, maar als je geen hulp wilt moet je ook geen topic aanmaken. Dus koop het spel lekker en ik wens je veel plezier met je onspeelbare gta4! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Dat is ook geen 15-20 fps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 ik heb hem nu en hij speelt alles op max dus ik zie het probleem niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2009 ik heb hem nu en hij speelt alles op max dus ik zie het probleem niet echt please... jij bent de 25e mochool die zo iets beweert, het word nu vervelend. Een paar argumenten waarom dat niet zou kunnen: -de 3200 voldoet niet aan de eisen -Do Processor voldoet net aan de eisen -het spel loopt op de minimum eisen, waar jij dus aan voldoet, als dikke poep je speelt hem nu met max 5 fps. het word echt irritant dat mensen zoals jij onzin gaan zitten lullen, als jou pc het op max aan kan heb ik 's werelds snelste pc, mijn pc is al slecht, draait gta4 met moeite op 30 fps en is vele malen beter dan die van jou, die hem op high draait, er mist hier slechts 1 ding aan en het woord dat ik nu zoek begint met een l en eindigd op ogica, wat o wat zou het zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.