lolhooftz Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) *okejj, ik weet niet precies waar dit moet staan,als het verkeert staat zeg 't dan ff :$* ik heb echt een vet chill programma gevonden, hiermee kun je ninterdo ds games speelen op de computer!!! het is niet mijn werk! ik heb het programma gewoon op google gevonden de nds emulator zit in de bijlage-,- *binnenkort upload ik de romm van chinatown:D Bewerkt: 18 augustus 2009 door Svenie Bijlage verwijderd
Djmaddox Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 En hoe weten we zeker dat we dit kunnen vertrouwen?
lolhooftz Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 omg.... wil je screens?
Honkbal95 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Roms en emulators zijn illegaal.
j0uk3 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Als ik jou was zou ik die rom van GTA CW maar niet uploaden, Dat is volgens mij illegaal en de mods zullen er denk ik niet blij mee zijn, Verder wist ik al van deze emulator, EDIT: @ hierboven: Je was net wat sneller Bewerkt: 18 augustus 2009 door j0uk3
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Emulators en roms zijn inderdaad illegaal wanneer je het spel niet legaal in je bezit hebt. Desondanks is het verspreiden van links naar deze zaken tegen de regels van het forum. Ik heb de bijlage en link uit je post verwijderd en op dit topic komt een slotje.
Recommended Posts