Trax Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Misschien een idee om hier je score's te posten van de missie's, en tips te posten. Mijn score's bij Career: Missie 1: 90/100 (Ben 2 keer geraakt. Geen gewonden/doden gevallen) Missie 2: 100/100 (Geen gewonden/doden gevallen) Missie 3: 63/100 (Unauthorized use of deathly force, 4 dead suspects Missie 4: 79/100 (6 dead suspects) Ik edit deze lijst naarmate ik verder kom. Tip: Neem als secundary wapen géén handpistool, maar stun-gun o.i.d. Schiet een projectie af waarmee je iemand schok geeft, waardoor hij zich 9/10 x overgeeft. Tip: Als breach neem ik het liefste de shotgun. Werkt sneller als C2. Mocht je dynamic gaan. Stealth is altijd beter natuurlijk Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik ben al bij missie 5. Echt moeilijk zijn ze niet, alleen dat huis van die gestoorde gast met al die beelden was wel eng :blink: :ph34r: . Ik zal kijken of ik mijn score's er bij kan zetten strax. Reageren
Trax Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Idd, die vond ik ook creapy. Heb trouwens zojuist online gespeeld, is echt wel cool Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ja het 2de level leek veel op Dutroux enzo. Creepy Sfeertje met Creepy muziek erbij. Reageren
Trax Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ja het 2de level leek veel op Dutroux enzo. Wow, dat gevoel kreeg ik ook ja :o Die kamer met die TV waarop dat meisje te zien is is bizar Reageren
TubS Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 ik is wel eng idd, vooral toen online, ik liep alleen door die tunnel met al die kranten en toen verscheen er in 1 keer zon ventje voor me neus Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Mwa.. In het begin vond ik het nog niet zo'n leuk spel. Single Player vind ik zelf ook beter als Multi Player. Binnenkort zal ik mn scores ff posten, ben nog maar bij level 3. B) Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Mwa.. In het begin vond ik het nog niet zo'n leuk spel. Single Player vind ik zelf ook beter als Multi Player. Binnenkort zal ik mn scores ff posten, ben nog maar bij level 3. B) Haha je bent dus toch van mening veranderd.. :lol: Ik ben geloof ik in level 4 ik post ook binnenkort wel ff me stats.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.