Jump to content

vast bij 'Loading' scherm

stefanc

Recommended Posts

Hallo.

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met GTA 4 (ik speel m op de pc).

Maar ik wil vandaag de missie UNION DRIVE spelen.

Niko loopt het gebouw waar Bernie (Florian) verblijft, ik zie een filmpje met Niko en Bernie, daarna gaat het scherm op zwart en zie ik rechtsonder in beeld het bekende 'LOADING...' lopen.

1 minuut. 2 minuten. 10 minuten. 15 minuten.

niks gebeurt.

ik heb hierop gegoogled en van alles geprobeerd.

social club uitgeschakeld, na het laden van het spel windows live uitgeschakeld en geprobeerd deze missie te starten,

pc opnieuw opstarten.

helpt niks.

Ga ik nou naar een van de andere missies van andere characters dan werkt alles prima.

maar ik wil deze missies wel graag spelen.

suggesties?

Delen op andere websites

@dakedak; dat si gewoon bullshit, dan zou het spel niet kunnen opstarten en crashen bij het laden.

Volgens mij is dat de missie in het Majestics hotel, wees niet getreurt, dit is 1 van de vele gta4 bugs, gewoon rebooten en dan zou hij wel moeten laden

Delen op andere websites

Volgens mij is dat de missie in het Majestics hotel, wees niet getreurt, dit is 1 van de vele gta4 bugs, gewoon rebooten en dan zou hij wel moeten laden

als je mijn bericht goed gelezen had, dan had je gezien dat ik dat al geprobeerd had.... ^_^

en geloof me, ik was zo ver dat ik zelfs een herinstallatie geprobeerd heb maar helaas...

als het probleem zich blijft voordoen dan stuur ik een bericht naar Rockstar zelf. ik heb een originele versie van GTA 4 en zij zullen hier wel een troubleshooters team voor hebben lijkt me.

en nee het is niet de missie in majestics hotel.

het is een chase mission voor zover ik begrepen heb.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...