Teraku Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Dit is helemaal niet zo. Voor mij kan ik gewoon door het dak vliegen met de jetpack zonder iedereen in de ganton gym te vermoorden. Probeer het zelf eens, zou ik zeggen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Het vermoorden van de personen in de Gym is noodzakelijk om het 'Universum' binnen te gaan, ja je kan met de Jetpack door het dak maar dan zit je er eigenlijk nog niet in . Iemand zal dit wel duidelijkerkunnen uitleggen ? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Waarschijnlijk kan je dan pas echt 't universum in omdat je dan alleen moet zijn Want Rockstar Game's heeft liberty city buiten SA gezet zodat het alleen toegankelijk is via die ene missie, maar wacht maar... over een paar jaar hebben we elke bug in SA ontdekt Reageren
Wickedmen Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Waarschijnlijk kan je dan pas echt 't universum in omdat je dan alleen moet zijn Want Rockstar Game's heeft liberty city buiten SA gezet zodat het alleen toegankelijk is via die ene missie, maar wacht maar... over een paar jaar hebben we elke bug in SA ontdekt elke bug is allang ontdekt Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Waarschijnlijk kan je dan pas echt 't universum in omdat je dan alleen moet zijn Want Rockstar Game's heeft liberty city buiten SA gezet zodat het alleen toegankelijk is via die ene missie, maar wacht maar... over een paar jaar hebben we elke bug in SA ontdekt elke bug is allang ontdekt Dacht je... ik heb een bug ontdekt en ik dacht grappige bug zal wel allang bekend zijn, loop ik te zoeken; Is het nog niet bekend De bug is btw dat als ik met een auto zeer hard rij en dan van een brug rij en ik in het water terrecht kom,,, dat ik dan op het water kan rijden Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 je hebt gelijk Teraku, het enige verschil tussen wel en niet vermoorden is dat als je ze niet vermoord, de markers niet in de universe komen, daarom moet je ze dus wel vermoorden. Reageren
Teraku Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ah, ik snap het. Bedankt. Maar ik denk niet dat het iets te maken heeft met dat alle peds dood moeten zijn, want soms zie ik ook zwevende peds in de zwarte leegte. Meestal 2 of 3 in een klein vakje, die ongeveer 18-jarige meisje meestal met die roze nummers op haar shirt en een baret op. Die zie ik altijd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 dat is ook normaal, dat heeft geloof ik met paths te maken e.d Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ah, ik snap het.Bedankt. Maar ik denk niet dat het iets te maken heeft met dat alle peds dood moeten zijn, want soms zie ik ook zwevende peds in de zwarte leegte. Meestal 2 of 3 in een klein vakje, die ongeveer 18-jarige meisje meestal met die roze nummers op haar shirt en een baret op. Die zie ik altijd. Alle peds in het interior moeten dood, want het Path zoals Wesley zegt heeft niks met het interieur te maken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.