jvj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug? Ik heb er door middel van teleportatie al ingeraakt, maar je kan dan alleen tv kijken en niet saven Bewerkt: 18 augustus 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug? denk het niet maar als je een mod wil zoeken kijk dan op www.gtainside.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb voor je Gegoogeld maar niks gevonden. Blijkbaar zijn er dus geen mods voor. Bewerkt: 18 augustus 2009 door Danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hier: DoorControl Script Je kunt hiermee wel terug in het huis, maar daar saven blijft onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ziet het verbrande huis er van binnen nog gewoon zo uit als dat hij eruit zag voordat het in de brand werd gestoken of zie je wel brandschade hier ben ik nu wel benieuwd naar geworden eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hier: DoorControl ScriptJe kunt hiermee wel terug in het huis, maar daar saven blijft onmogelijk. Kun je daar mee in alleen die 2 panden of nog in andere huizen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug?Ik heb er door middel van teleportatie al ingeraakt, maar je kan dan alleen tv kijken en niet saven Je kan ook gewoon een multiplayer potje starten en slots op maximum zetten en dan kan je gewoon binnen in het savehouse net alsof er niets gebeurt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug?Ik heb er door middel van teleportatie al ingeraakt, maar je kan dan alleen tv kijken en niet saven Je kan ook gewoon een multiplayer potje starten en slots op maximum zetten en dan kan je gewoon binnen in het savehouse net alsof er niets gebeurt is. en dan staat het multiplayer menu op die tv egt vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Awwu's in game trainer kan dat, daarmee kan je roman's sorrows effecten resetten, het taxibedrijf is ook weer normaal. Je kunt weer in het savehouse opslaan, het enigste probleem is dat als je het stuk waar de tv staat in gaat je er niet meer uit kan omdat daar een onzichtbare muur staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug?Ik heb er door middel van teleportatie al ingeraakt, maar je kan dan alleen tv kijken en niet saven Je kan ook gewoon een multiplayer potje starten en slots op maximum zetten en dan kan je gewoon binnen in het savehouse net alsof er niets gebeurt is. en dan staat het multiplayer menu op die tv egt vaag. Multiplayer menu ik kan even niet volgen... Bedoel je de ingame tv? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 ziet het verbrande huis er van binnen nog gewoon zo uit als dat hij eruit zag voordat het in de brand werd gestoken of zie je wel brandschade hier ben ik nu wel benieuwd naar geworden eigenlijk denk niet dat je brandschade van binnen ziet want het hoort dus eigenlijk niet te kunnen om naar binnen te gaam dus waarom zouden ze dat doen als normaal toch niemand dat zou kunnen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Die mod waar Wesley het over heeft, heeft ook een optie (Go trough door) waarbij je een metertje verder spawnd van waar je bent. Je komt dan gewoon uit in het trappen huis en kan gewoon het appartement binnen lopen. Als je dicht bij het bed komt, krijg je trouwens meteen het save-scherm te zien. En als je naar de TV loopt kom je vast te zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Hey, ik heb gta dus al een tijdje uit en ik zou graag mijn oude (afgebrande) safehouse in broker terug in willen gaan. Is er hier een mod voor? of bug?Ik heb er door middel van teleportatie al ingeraakt, maar je kan dan alleen tv kijken en niet saven Het huis is afgebrand, logisch dat het onbewoonbaar is. In Multiplayer is overigens wel het huis én de garage van Roman nog heel Je kan theoretisch in Single Player ook dat huis betreden, maar als ik me niet vergis moet je daar voor klimmen en springen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.