Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) SA:MP-ers, opgelet: Op sommige tijden kan de SA:MP Master Server lijst niet worden op gehaald. Massaal worden er topics geopend dat er af en toe geen servers meer worden ontvangen in de SA:MP lijsten. Dit komt enkel doordat het SA:MP team druk bezig is met hun servers, aangezien SA:MP 0.3X spoedig zal komen. Daarom zal je af en toe problemen hebben met het ontvangen van de serverlijst op de Master Server. No worries, er is niks met jouw San Andreas aan de hand. Het is slechts een kwestie van geduld, en de Master Server doet het weer. Wil je toch nog SA:MP blijven spelen, maar heb je het IP van je lievelings server niet in je favorieten staan? Google is en blijft je vriend. Typ gewoon de naam van de server in, en hoogstwaarschijnlijk vind je wel een IP. Geen idee hoe een server het, of wil je een andere server spelen? Game-Monitor kan hiervoor de oplossing zijn. Een enorm aantal servers worden hier bijgehouden, waaronder meer dan 2000 SA:MP servers. Hier zit ook een mooie zoekfunctie in waarmee je al een hoop goede servers kan vinden Hoe speel je dan op een IP dat je hebt gevonden? Simpel, als je in de SA:MP browser bent kan je naar het tabblad "Favorites" gaan. Daar heb je bovenin een oranje knopje met een vinkje erin. Klik daarop. Dan krijg je een vakje voor je. Indien je al iets met CTRL+C hebt gekopieerd, staat datgene al automatisch in dat vakje. Anders zet je zelf het goede IP erin. Klik op "Ok" en dat IP is toegevoegd. Kleine FAQ: Q: Wanneer is de Master Server offline? A: Dat hang er vanaf. Er zijn geen vaste tijden wanneer het SA:MP team er bezig mee is. Q: De Master Server is al een hele tijd offline. Wanneer gaat hij weer online? A: Net als het vorige antwoord, dat is onbekend. Het enige wat ik kan zeggen is: De Master Server gaat weer online zodra ze klaar met onderhoud zijn Vragen? Ik sta open om ze te beantwoorden De lijsten zijn op het moment Online. Bewerkt: 2 september 2009 door Remi-X Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Hoi Remi als ik mijn sa-mp op start open ik een server aaleen dan start ie de normale gta op Hoe kan Dat? Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat is geen probleem binnen SA:MP, of de Master Server. Dit probleem ligt hoogstwaarschijnlijk bij jouw: Of je hebt San Andreas niet gepatched, of je hebt het spel illegaal. Als je het spel gedownload hebt, wat dus illegaal is, kunnen wij jouw niet helpen hier op het forum. Anders zal je je spel moeten patchen met deze patch. Dat gaat als volgt: 1. Download het bestand. 2. Pak het bestand uit met een programma als WinRAR op een plek waar je het terug kan vinden. 3. Open de uitgepakte map, en start het programmatje met het kruisje. 4. Laat je door de stappen heen gaan, en zorg wel dat je de goede San Andreas installatie kiest. 5. Patchen maar 6. SA:MP installeren 7. SA:MP spelen Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat is geen probleem binnen SA:MP, of de Master Server. Dit probleem ligt hoogstwaarschijnlijk bij jouw: Of je hebt San Andreas niet gepatched, of je hebt het spel illegaal. Als je het spel gedownload hebt, wat dus illegaal is, kunnen wij jouw niet helpen hier op het forum. Anders zal je je spel moeten patchen met deze patch. Dat gaat als volgt: 1. Download het bestand. 2. Pak het bestand uit met een programma als WinRAR op een plek waar je het terug kan vinden. 3. Open de uitgepakte map, en start het programmatje met het kruisje. 4. Laat je door de stappen heen gaan, en zorg wel dat je de goede San Andreas installatie kiest. 5. Patchen maar 6. SA:MP installeren 7. SA:MP spelen had de pach nog liggen in de downloads map na opnieuw instaleren gepacht dus sa-mp geinstaleerd die had ik ook nog liggen maar hij werkt dan niet dan speel ik in eens de gewone gta en sla ik met m,n vuisten op het burau in het echt om een beetje te kalmeren van de woede Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 om een beetje te kalmeren van de woede... ...Pak je een kussen, en sla je op. Kan niet stuk, doet geen pijn maar je kan wel lekker hard slaan Ik adviseer je toch een eigen topic te openen, aangezien dit topic er niet over gaat. Ik help je nog een laatste keer hier: Heb je toevallig Vista? Zorg dat je zowel de SA:MP Browser als het spel zelf als Administrator Uitvoert. Rechtermuisknop op het betreffende bestand > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Bedankt voor het topic, Remi. Nu weet ik een beetje wat er daar aan de gang is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.