Ixecube Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb eerder al GTA IV gekocht toen die net uit was, toen deed die het niet. Ik heb hem toen terug gebracht en een ander spel meegenomen. Nu ik mijn drivers en andere dingen geupdate heb vroeg ik mij af kan ik met mijn computer GTA IV spelen? Windows Vista Home Premium: Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz 2.80GHz Geheugen (RAM): 1022 MB Type Computer: 32-bits besturingssysteem Dit geeft die aan bij Systeem als jullie meer informatie nodig hebben dan zal ik het opzoeken. Mvg, Jasper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb eerder al GTA IV gekocht toen die net uit was, toen deed die het niet. Ik heb hem toen terug gebracht en een ander spel meegenomen. Nu ik mijn drivers en andere dingen geupdate heb vroeg ik mij af kan ik met mijn computer GTA IV spelen?Windows Vista Home Premium: Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz 2.80GHz Geheugen (RAM): 1022 MB Type Computer: 32-bits besturingssysteem Dit geeft die aan bij Systeem als jullie meer informatie nodig hebben dan zal ik het opzoeken. Mvg, Jasper Just Two Words Flitskikker Infotool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 je processor komt te kort en je geheugen is niet goed, ik hoef je vdeokaart niet eens meer te weten, je pc kan hem niet aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Just one word kan je het aan geen dank Bewerkt: 18 augustus 2009 door adilovn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Just wan wordkan je het aan geen dank idd geen dank want die site is dikke onzin. als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site. hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ixecube Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Bedankt voor de snelle reactie! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Just wan wordkan je het aan geen dank idd geen dank want die site is dikke onzin. als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site. hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache) ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Gta IV is 1 van de ZWAARSTE game's om te runnen. Mijn PC heeft een 9800 gtx+ nvidia grafische kaart en hij alles op z'n hoogst lukt niet! Voor de rest is je processor ook veels te laag ... Sorry, maar ik raad je aan een xbox of ps3 te kopen... Als je GTA IV echt wil spelen... # Edit 1: Welkom op het forum! Bewerkt: 18 augustus 2009 door coolnniek9 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Just wan wordkan je het aan geen dank idd geen dank want die site is dikke onzin. als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site. hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache) ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Just wan wordkan je het aan geen dank idd geen dank want die site is dikke onzin. als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site. hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache) ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is. oke is goed maar heb je een linkje voor mij naar die topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ixecube Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Volgens die site moet ik mn RAM Geheugen "upgraden" mn video kaart (die is net onder het minimum) en de rest is oke maar dan loopt die waarschijnlijk wel harstikke sloom en is van slechte kwaliteit. Naja ik koop hem dan maar niet voordat ik mn pc geupgrade heb. Thanks voor alle reacties! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Just wan wordkan je het aan geen dank idd geen dank want die site is dikke onzin. als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site. hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache) ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is. oke is goed maar heb je een linkje voor mij naar die topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98108 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45362 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts