Jump to content

Kan mijn computer GTA IV aan?


Ixecube

Recommended Posts

Ik heb eerder al GTA IV gekocht toen die net uit was, toen deed die het niet. Ik heb hem toen terug gebracht en een ander spel meegenomen. Nu ik mijn drivers en andere dingen geupdate heb vroeg ik mij af kan ik met mijn computer GTA IV spelen?

Windows Vista Home Premium:

Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz 2.80GHz

Geheugen (RAM): 1022 MB

Type Computer: 32-bits besturingssysteem

Dit geeft die aan bij Systeem als jullie meer informatie nodig hebben dan zal ik het opzoeken.

Mvg,

Jasper

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerder al GTA IV gekocht toen die net uit was, toen deed die het niet. Ik heb hem toen terug gebracht en een ander spel meegenomen. Nu ik mijn drivers en andere dingen geupdate heb vroeg ik mij af kan ik met mijn computer GTA IV spelen?

Windows Vista Home Premium:

Processor: Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz 2.80GHz

Geheugen (RAM): 1022 MB

Type Computer: 32-bits besturingssysteem

Dit geeft die aan bij Systeem als jullie meer informatie nodig hebben dan zal ik het opzoeken.

Mvg,

Jasper

Just Two Words

Flitskikker Infotool

Link to comment
Delen op andere websites

Just wan word

kan je het aan

geen dank ^_^

idd geen dank want die site is dikke onzin.

als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site.

hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache)

Link to comment
Delen op andere websites

Just wan word

kan je het aan

geen dank ^_^

idd geen dank want die site is dikke onzin.

als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site.

hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache)

ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV is 1 van de ZWAARSTE game's om te runnen.

Mijn PC heeft een 9800 gtx+ nvidia grafische kaart en hij alles op z'n hoogst lukt niet!

Voor de rest is je processor ook veels te laag ...

Sorry, maar ik raad je aan een xbox of ps3 te kopen... Als je GTA IV echt wil spelen...

# Edit 1: Welkom op het forum! :cya:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Just wan word

kan je het aan

geen dank ^_^

idd geen dank want die site is dikke onzin.

als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site.

hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache)

ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site

moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Just wan word

kan je het aan

geen dank ^_^

idd geen dank want die site is dikke onzin.

als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site.

hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache)

ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site

moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is.

oke is goed maar heb je een linkje voor mij naar die topic
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens die site moet ik mn RAM Geheugen "upgraden" mn video kaart (die is net onder het minimum) en de rest is oke maar dan loopt die waarschijnlijk wel harstikke sloom en is van slechte kwaliteit.

Naja ik koop hem dan maar niet voordat ik mn pc geupgrade heb. Thanks voor alle reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Just wan word

kan je het aan

geen dank ^_^

idd geen dank want die site is dikke onzin.

als je zeker wilt weten dat het niet klopt adviseer ik je die site.

hij zal zeggen dat hij het wel aankan, waarom? de processor voldoet aan de minimum kloksnelheid terwijl die processor onder de core 2 duo zit die vereist is(volgens mij is het een core 2 duo met minder cache)

ik heb nog nooit iemad horen klagen over die site

moet je eens wat vaker rondkijken en niet zo naief zijn, er is een heel topic over gemaakt vol met argumenten waaom de site slecht is.

oke is goed maar heb je een linkje voor mij naar die topic

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98108

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...