propje400 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Hoi, ik heb een vraag, is er iemand die met mij een server wilt hosten? ik heb het script al, alleen ik kan mijn server niet online zetten, omdat ik een (...) router heb! waar ik pas sinds kort achter ben, en ik heb uren op dat script gedaan dus het is zonde om er niets mee te doen, als er iemand is die een gratis 24/7 heeft of iemand die het zelf wil hosten (krijg je natuurlijk alle rechte!) ben ik daar nogal blij mee! voor meer info over de server : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=102150 of PB me ! Reageren
alex.naoumov Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Kan je echt niet 5 euro per maand ofzo betalen aan een hosting ? Als mensen je gaan hosten is het 90% dat ze oplichters zijn die je server jatten.. Reageren
propje400 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 idd, maar sommige mensen hebben host voor bv 5.- per maand, en kunnen meerdere server daarmee online zetten, dus mischien had iemand nog een lege plaats ofso, en ik geef liever geen geld uit voor sa-mp xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.