Jump to content

Today's glitch... PCJ 600 BF 400 Mixed

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal :cya:

Ik had al eerder een post gemaakt dat de NRG-500 en de BF-400 een keer gemixed waren bij mij...

Dit keer... De PCJ 600 en BF 400 Mixed! :schater:

Ik doe dit echt niet zelf, het gebeurd zomaar...

Check de foto's goed en bekijk de wielen van beide motors en de uitladen...

gallery8p.th.jpg

gallery9b.th.jpg

Voor de mensen die vragen hoe ik de motors ben bekomen...

Ik heb een CLEO Mod die ervoor zorgt dat er geparkeerde voertuigen staan op het LV Vliegveld...

-------------------------------------------------------

Geplaatst:

Is geen glitch, als je kijkt op de WikiGTA pagina van de BF-400 (Hier is die pagina), en dan naar de afbeelding kijkt, zie je dat de BF-400 drie verschijningen heeft, waarvan er één heel erg op de PCJ-600 lijkt, en wel de meest achterste verschijning op die afbeelding.

Geplaatst:
Is geen glitch, als je kijkt op de WikiGTA pagina van de BF-400 (Hier is die pagina), en dan naar de afbeelding kijkt, zie je dat de BF-400 drie verschijningen heeft, waarvan er één heel erg op de PCJ-600 lijkt, en wel de meest achterste verschijning op die afbeelding.

Aaah, ik wist dat je het op de plaatjes niet kon zien...

Wat je op de plaatje ziet zijn 2 pcj-600

Waarvan 1 onderdelen heeft van de bf-400 :7

Geplaatst:

Tenzij je een screen hebt waarop je ziet dat als je op die motor stapt en er dan 'PCJ-600' staat, geloof ik (en waarschijnlijk heel veel andere mensen) dit gelul niet. Maar aangezien dit echt heel erg onwaarschijnlijk is (ik heb GTA San Andreas echt heel erg veel gespeeld en ben het nog nooit tegen gekomen) denk ik niet dat je gauw met betrouwbaar bewijs komt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan niet,

LEKKER KINDERACHTIG ALLEMAAL.

Even een bugje niet geloven :7

Wat maakt het in prencipe uit, galiorix voelt zich toch 'zogenaamd' groot omdat ie megalid is :7

P.S Donald Duck F. weet wel hoe die moet reageren :)

Bewerkt: door coolnniek9
Geplaatst:

Tenzij je een screen hebt waarop je ziet dat als je op die motor stapt en er dan 'PCJ-600' staat, geloof ik (en waarschijnlijk heel veel andere mensen) dit gelul niet. Maar aangezien dit echt heel erg onwaarschijnlijk is (ik heb GTA San Andreas echt heel erg veel gespeeld en ben het nog nooit tegen gekomen) denk ik niet dat je gauw met betrouwbaar bewijs komt.

Dat bewijst nog niks want iedereen en hun moeder kan de GXT bewerken en BF-400 in PCJ-600 veranderen. Ik zou bij wijze van spreken Greenwood in Infernus kunnen veranderen en er een screenshot van maken en zeggen dat mijn Greenwood Infernus onderdelen heeft.

M.a.w. dat bewijst geen ruk

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moest weer eens effe reageren omdat lance vance weer zo nodig ermee moest bemoeien.

Nu kan iedereen zien dat ik de laatste ben die heeft gepost in dit topic, vooral galiorix :@

Btw, Sorry voor onnodig posting. Maar dit is mijn reden :7

Donald F. Duck heeft gelijk!

Ik keek een beetje en zat te googlen en het lijkt er inderdaad veel op!

My bad, Zoveel verstand van SA heb ik nou ook weer niet.

Bewerkt: door coolnniek9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...