Jump to content

Custom pctje voor Mr.Psycho

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op Alternate Eens een computertje samengesteld, met wat er in PC-Magazine (van deze maand) staat over 'een betaalbaar gamesysteem', heb daar n beetje aan aangepast, naar men eigen behoeften (en portemonnee) en ik heb tot nu toe dit:

pctje.png

Ik heb alleen nog een voeding nodig (Te veel keuze, 'k weet niet welke ik moet kiezen!) en iets anders, maar ik weet niet wat (ik weet dat er iets tekort is, behalve de voeding, maar wat?)

Als je tips hebt, wil je het dan aub laten weten?

Geplaatst:

Als dat ongeveer je budget is, pak dan een 2x zo goedkope kast zoals een centurion 5 bijvoorbeeld, en haal dan meteen een phenom II x4 940/955

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb deze kast gekozen, doordat die een betere airflow heeft, dan de meeste cases van zelfde of lagere prijs, en omdat het een mooie vind.

die processor-reeks die jij zegt, is alleen beter qua prestaties als je echt high-end games, zoals Crysis en GTA IV, op high wil spelen. High-End games speel ik (bijna) nooit, en als ik ze speel, ben ik al tevreden met medium settings. Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit een High End PC gehad (en daardoor ben ik het al een beetje gewend van met mindere configuraties te spelen) maar daar wil ik nu verandering in brengen.

PS: heeft iemand ook een (reeks) scherm(en) die jij aanraadt? mijn huidige scherm is maar 19" TFT LCD met alleen maar VGA Aansluiting, en ik zou overwegen voor een nieuwer scherm, met DVI

Bewerkt: door Mr. Psycho
Geplaatst: (bewerkt)
Veel stiller kan je ze niet krijgen, heb ervaring met de 500W versie =D (Deze is 600W)

Ik heb de 5000Watt versie, en ik hoor hem totaal niet.

Als je écht een stille PC wilt, raadt ik je aan om een andere CPU koeler te nemen. De CPU koeler van een 720 BE is namelijk niet echt bepaald stil.

Trouwens kun je met een 720 BE prima IV en Crysis op High spelen.

Als scherm zou je deze kunnen nemen: klik (of eventueel grotere varianten)

EDIT: Dat scherm is VGA :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
ok, een andere cpu fan/koeling dus. Welke (stille) raad je aan?

Gewoon een Scythe Mugen 2? Die dingen hebben geen moeite met de 720 BE en de standaart fans zijn redelijk stil. De HAF 922 is sowieso geen stille kast, dus de Mugen zal dat niet gauw overtreffen.

Geplaatst:
ok, een andere cpu fan/koeling dus. Welke (stille) raad je aan?

Gewoon een Scythe Mugen 2? Die dingen hebben geen moeite met de 720 BE en de standaart fans zijn redelijk stil. De HAF 922 is sowieso geen stille kast, dus de Mugen zal dat niet gauw overtreffen.

fan's van scythe zijn over het algemeen sowieso heel erg stil, iig hoor ik mijn mugen nooit ergens overheen komen inderdaad.

Geplaatst:

Ik heb Master Cooler en die is echt zoooooo hard, toevallig begint ie nu keihard te blaasen xD

Volgens mij heb ik niet veel meer te zeggen, noodweer begint :eten:

>>> Door Thundercover: Als je weinig toe te voegen hebt aan het topic, kan je beter je bericht achterwege laten. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...