Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Ja, maar kan dat ook in de Slim editie? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Ja, maar kan dat ook in de Slim editie? Waarom heb je dan een Slim nodig? Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Ja, maar kan dat ook in de Slim editie? Waarom heb je dan een Slim nodig? Heb je dit topic wel gelezen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Slim koop je als je wat minder ruimte heb. Nu is de PS3 voor mijn gevoel ook een beetje oversized. Maar ik vind die Slim best wel mooi. Niks mis mee. Maar waarom moet de Xbox Elite er nu ook nog bij staan? Dat snap ik even niet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Ja, maar kan dat ook in de Slim editie? Ja, ze hebben het zelfs makkelijker gemaakt bij de Slim. Bij de Slim zit de HDD aan de voorkant en is hij er makkelijk uit te halen. In principe kan je er elke 2.5inch HDD in stoppen, zolang hij maar SATA is. Je kan er in principe dus ook SSD's in proppen. Dit geld overigens niet alleen voor de Slim, maar volgens mij ook voor de FAT. Reageren
Dvt Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Nou als die even goedkoop is als ene X360,Dan weet je vast wel dat je voor de PS3 slim moet gaan, Betere kwaliteit voor dezelfde prijs het PS principe. Heb zelf een keer en kappotte led gehad op mijn PS3, Heb sony gebeld en kon hem zo opsturen, Was binnen een week alweer terug! Niks geen betere kwaliteit... Het gaat om de games die je leuker vind, jongeman. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Jongens toch, je kunt zelf ook een grotere Harde schijf in je PS3 zetten. Ja, maar kan dat ook in de Slim editie? Ja, ze hebben het zelfs makkelijker gemaakt bij de Slim. Bij de Slim zit de HDD aan de voorkant en is hij er makkelijk uit te halen. In principe kan je er elke 2.5inch HDD in stoppen, zolang hij maar SATA is. Je kan er in principe dus ook SSD's in proppen. Dit geld overigens niet alleen voor de Slim, maar volgens mij ook voor de FAT. Alsof het zoveel moeilijker is om bij de Fat m een kwartslag te draaien en dan eruit halen . Bij de Fat is het alles behalve moeilijk. 1 screwdriver, 3 screws and 1 idiot schould do the trick. Reageren
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Nou als die even goedkoop is als ene X360,Dan weet je vast wel dat je voor de PS3 slim moet gaan, Betere kwaliteit voor dezelfde prijs het PS principe. Heb zelf een keer en kappotte led gehad op mijn PS3, Heb sony gebeld en kon hem zo opsturen, Was binnen een week alweer terug! Niks geen betere kwaliteit... Het gaat om de games die je leuker vind, jongeman. En welke controller je fijner in de hand vind. Reageren
Dvt Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Nou als die even goedkoop is als ene X360,Dan weet je vast wel dat je voor de PS3 slim moet gaan, Betere kwaliteit voor dezelfde prijs het PS principe. Heb zelf een keer en kappotte led gehad op mijn PS3, Heb sony gebeld en kon hem zo opsturen, Was binnen een week alweer terug! Niks geen betere kwaliteit... Het gaat om de games die je leuker vind, jongeman. En welke controller je fijner in de hand vind. Ja ok, maar dat telt wat minder, want zoveel verschil is er nou ook weer niet. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) En welke controller je fijner in de hand vind. Ja ok, maar dat telt wat minder, want zoveel verschil is er nou ook weer niet. Nou, daar vergis je je best wel. Ik ben was gewent aan de PS2-controller maar toen ik de Xbox360-controller in m'n pootjes gedrukt kreeg, vond ík het veel lekkerder werken. Als ik nu CoDWaW bij vrienden ga spelen achter een PS3 zit bij R1 (RB) de schiet-knop. Je kan het omdraaien zodat je dus met R2 (RT) schiet, maar dat werkt voor geen meter op de PS3. Bewerkt: 20 augustus 2009 door lexus123 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 En welke controller je fijner in de hand vind. Ja ok, maar dat telt wat minder, want zoveel verschil is er nou ook weer niet. Nou, daar vergis je je best wel. Ik ben was gewent aan de PS2-controller maar toen ik de Xbox360-controller in m'n pootjes gedrukt kreeg, vond ík het veel lekkerder werken. Als ik nu CoDWaW bij vrienden ga spelen achter een PS3 zit bij R1 (RB) de schiet-knop. Je kan het omdraaien zodat je dus met R2 (RT) schiet, maar dat werkt voor geen meter op de PS3. Ik heb net hetzelfde, ik vind die XBOX-controller lekkerder zitten . Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 En welke controller je fijner in de hand vind. Ja ok, maar dat telt wat minder, want zoveel verschil is er nou ook weer niet. Nou, daar vergis je je best wel. Ik ben was gewent aan de PS2-controller maar toen ik de Xbox360-controller in m'n pootjes gedrukt kreeg, vond ík het veel lekkerder werken. Als ik nu CoDWaW bij vrienden ga spelen achter een PS3 zit bij R1 (RB) de schiet-knop. Je kan het omdraaien zodat je dus met R2 (RT) schiet, maar dat werkt voor geen meter op de PS3. Dat werkt zeker wel. Misschien niet omdat het een oneven CoD is, maar het werkt echt wel, je moet er gewend aan zijn. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb altijd een xbox 360 gehad, Heerlijke controller, Maarja hij ging steeds kapot, Dus toen heb ik een ps3 gekocht, Vond die controller even lekker, maar toen heb ik ff de 360 controller erbij gehad en toch moet ik zeggen dat die iets te groot wvoor mij is Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Playstation 2 games werken niet op de PS3 Slim. http://www.nu.nl/games/2064197/playstation...-te-spelen.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.