Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Playstation 2 games werken niet op de PS3 Slim. http://www.nu.nl/games/2064197/playstation...-te-spelen.html Sinds de 60 gig versie van de FAT is dat sowieso niet meer aan de orde... Reageren
wupie Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Playstation 2 games werken niet op de PS3 Slim. http://www.nu.nl/games/2064197/playstation...-te-spelen.html Sinds de 60 gig versie van de FAT is dat sowieso niet meer aan de orde... Maar ik had toch liever gehad dat je PS2 games kon afspellen op de PS3 80GB en en PS3 slim. Ik vind het wel jammer. Reageren
Dvt Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Linux is overigens ook niet meer mogelijk. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Maar ik had toch liever gehad dat je PS2 games kon afspellen op de PS3 80GB en en PS3 slim.Ik vind het wel jammer. Voor het geld wat je minder betaald voor de Slim kan je een nieuwe PS2 kopen. Reageren
wupie Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor het geld wat je minder betaald voor de Slim kan je een nieuwe PS2 kopen. Ik heb al een PS3 dus wat moet ik met de PS3 Slim. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Als ie onherstelbaar kapot is. Reageren
XTR17 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor het geld wat je minder betaald voor de Slim kan je een nieuwe PS2 kopen. Ik heb al een PS3 dus wat moet ik met de PS3 Slim. Doe net zo als mij. Verkoop je PS3 en betaal en beetje bij (30 euro ofzo) en dan heb je een slim en weer 2 jaar garantie. En dan nagaan dat ik mijn PS3 voor slechts 175 euro heb gekocht en heb verkocht voor 270 Maar ik twijfel nog tussen een Dikke Infamous pak of een Slim editie. Reageren
wupie Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Doe net zo als mij. Verkoop je PS3 en betaal en beetje bij (30 euro ofzo) en dan heb je een slim en weer 2 jaar garantie. En dan nagaan dat ik mijn PS3 voor slechts 175 euro heb gekocht en heb verkocht voor 270 Maar ik twijfel nog tussen een Dikke Infamous pak of een Slim editie. Ik zou voor het infamous pak gaan, want infamous is een vet spel. Ik zou alleen voor de slim gaan als je weet dat je er veel op gaat zetten, maar ik heb de 80 gb en die heb ik nog nooit vol gehad. Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Hm, interssant die PS3 Slim, lekker compact, groot geheugen en een spotprijsje... Ik ga hier echt héél goed over nadenken, maar ik blijf voorlopig nog bij mijn grote Lomperik van 40GB, die doet het prima naar mijn weten! Als je een Xbox 360'er was, dan is dit hét moment om over te stappen naar de Sony Playstation 3 slim, dat is toch veel nuttiger en je heb hem voor dezelfde prijs! Bewerkt: 21 augustus 2009 door FireFighter Reageren
Dvt Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Hm, interssant die PS3 Slim, lekker compact, groot geheugen en een spotprijsje... Ik ga hier echt héél goed over nadenken, maar ik blijf voorlopig nog bij mijn grote Lomperik van 40GB, die doet het prima naar mijn weten! Als je een Xbox 360'er was, dan is dit hét moment om over te stappen naar de Sony Playstation 3 slim, dat is toch veel nuttiger en je heb hem voor dezelfde prijs! Yeah sure... En al je gekochte arcades en games en Gamerscore laten liggen... Ja natuurlijk doet iedereen dat. EDIT: En niet te vergeten: Je vrienden op Xbox Live die je in de steek laat... Bewerkt: 21 augustus 2009 door Dvt Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Voor het geld wat je minder betaald voor de Slim kan je een nieuwe PS2 kopen. Ik heb al een PS3 dus wat moet ik met de PS3 Slim. Doe net zo als mij. Verkoop je PS3 en betaal en beetje bij (30 euro ofzo) en dan heb je een slim en weer 2 jaar garantie. En dan nagaan dat ik mijn PS3 voor slechts 175 euro heb gekocht en heb verkocht voor 270 Maar ik twijfel nog tussen een Dikke Infamous pak of een Slim editie. Zoiets wil ik ook gaan doen. Voor 250 op marktplaats ofzo, met de originele Sixaxis en dan een beetje erbij en hoppa. Lekker een nieuwe Slim. Ziet er veel netter uit. Reageren
XTR17 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Doe net zo als mij. Verkoop je PS3 en betaal en beetje bij (30 euro ofzo) en dan heb je een slim en weer 2 jaar garantie. En dan nagaan dat ik mijn PS3 voor slechts 175 euro heb gekocht en heb verkocht voor 270 Maar ik twijfel nog tussen een Dikke Infamous pak of een Slim editie. Ik zou voor het infamous pak gaan, want infamous is een vet spel. Ik zou alleen voor de slim gaan als je weet dat je er veel op gaat zetten, maar ik heb de 80 gb en die heb ik nog nooit vol gehad. Heb gekozen voor de inFamous pak. Weer garantie in plaats van geen Over twee jaar komt de slim editie wel ofzo bij mij te staan Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik denk en hoop rond november. Pleur die die ik nu heb op Marktplaats en dan maar een beetje bijleggen. Heb het al aan mijn ma gevraagd, en die vond het goed dat ik dan wat eerder dat voor Sinterklaas krijg Reageren
thomas1010 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik heb minuut geleden mail gekregen van game mania die slim komt uit op 01/09/09 en gaat 299 euro kosten hier de link Hier de link naar game mania site Reageren
XTR17 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Is me wel opgevallen dat het zo te zien niet meer mogelijk is om de PS3 staand te zetten. Voor degene die de PS3 slim via internet willen aanschaffen. Check: *** Kun je een overzicht zien van de prijzen en acties. >>> Door Visser23: Link verwijderd, was een reclame site, aangezien die site niet bestaat.<<< Bullshit Site bestaat gewoon Bewerkt: 29 augustus 2009 door XTR17 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.