SMAXer3D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Er zijn vast mensen die een (extra) wapen willen. En welke mensen kunnen die maken/modificeren? Idee: wat d8 je van een SpudGun? De echte freak weet wat het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 een sniper die schiet als een bazooka Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 BB-gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) M16a2 met M203 :lol: :o :lol: :ph34r: :lol: Bewerkt: 5 juni 2005 door sonny yoshi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Idee: wat d8 je van een SpudGun?De echte freak weet wat het is een spudgun is dat niet zoiets waarmee je aardappellen mee kan schieten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 het lijkt me lollig om bij mensen een nitraat in hun nek te doen!!! vuurwerk dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik zou een bijl wel vet vinden. Maar dan ook echt dat je de lichaamsdelen eraf ziet vliegen. Of is dat wat té leguber :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik zou een nunchaku wel leuk vinden. of twee nunchaku's tegelijk, net zoals Bruce Lee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Wat mij nou echt een leuk wapen lijkt voor gta sa maar dan nu wel 3D is de electro gun. Net zoals in gta 2. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Gewoon een hand pistool met een laser lijkt me ook gewoon leuk. En een kruisboog leek me ook leuk B) . Of een normale Pijl en Boog. Een Vlinderster die Ninja's gebruiken lijkt me ook leuk. Bewerkt: 6 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Allerlei soorten messen is ook wel gaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 B) er is nu al genoeg wapens die wel wat is voor iedereen hier, ik zou meer handwapens willen zien bv revolvers zoals een Magnum met een lange loop :rolleyes: *Denkt weer terug aan zijn tijd als ''Wanabee Dirty Harry''* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 een sniper die schiet als een bazooka dat heb je in bepaalde servers in unreal tournament goty tour. geef mij maar een machine geweer die aan de grond vast ! :lol: iedereen 10 kogels in ze lijf boren :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 HAHAHAHA Wat een hoop zieke geesten hier zeg! SpudGun is idd een 'pieperschieter' Als ik had geweten hoe ik hier een vette poll van had kunnen maken... Keep 'em coming! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 bijna alle wapens die zijn er al.. Toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.