Jump to content

WapenMod


SMAXer3D

Recommended Posts

Wat dacht je van die kettingzaag met dildo erop zoals in de sexshop in LV? :blink:

Een tazer zodat als je kort ermee "schiet" het slachtoffer alleen verlamd raakt, en als je lang ingedrukt houdt electrocuteer je hem of haar tot die in de fik vliegt en sterft met veel gegil. WHAHAHAHAAHA.....ben ik ziek of niet? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    4

  • Tha CheatMaster

    3

  • bigG

    3

  • SMAXer3D

    2

Kent iemand Postal2?? :blink: Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes: Die moeten ze in San Andreas stoppen!

Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen :puh: (kan egt in Postal2) Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes: Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt...

Link to comment
Delen op andere websites

whaha, van THE INCREBILES: die ballen die op hem af worden geschoten, die steeds groter en groter worden :lol:

en gewoon een machine-geweer met laser-richter, zoals in amerika van SWAT, een laser pen die echt een laser af vuurt, zodat je in mensen kunt snijden :puh:

of zo'n wandelstok maar dan ist ook een geweer :puh: (james bond)

ja! wapens en gadgets op en in je auto zoals bij james bond! :lol:

Bewerkt: door Julez
Link to comment
Delen op andere websites

Kent iemand Postal2?? :blink: Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes: Die moeten ze in San Andreas stoppen!

Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen :puh: (kan egt in Postal2) Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes: Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt...

Dat spel kan ik ja.

Ze moeten ie shotgun erin stoppen waar je zo'n kat op kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kent iemand Postal2?? :blink:  Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes:  Die moeten ze in San Andreas stoppen!

Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen :puh:  (kan egt in Postal2)  Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes:  Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt...

Ja,ik ken dat spel ook. ;)

Een maat van me heeft het ooit eens vertelt.

En toen heb ik het op mijn pc gezet.

Wat je daar allemaal kan doen zou je ook in gta moeten kunnen doen. B)

Met name lucifers en benzine. :rolleyes:

Bewerkt: door *MARCO*
Link to comment
Delen op andere websites

nog wat suggesties:

-een spijkerpistool (de spijkers moeten wel in de lichamen te zien zijn :ph34r: )

-drugs (net zoeits als de slow-motion pillen uit gta3). Onder invloed ben je veel en veel sterker (health wordt 200% ofzo en alle schade die je toebrengt telt ook 200%). daar tegenover staat dan dat je net zo 'helder' bent als in die missie bij de truth dat je die plantage moet afbranden :lol:

of iets minder ziek:

-een verdovingsgeweer of blaaspijp met verdovingspijltjes, zou wel cool zijn voor stealth missies. De verdoving werkt dan 5(real-time) minuten ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...