hanff Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wat dacht je van die kettingzaag met dildo erop zoals in de sexshop in LV? :blink: Een tazer zodat als je kort ermee "schiet" het slachtoffer alleen verlamd raakt, en als je lang ingedrukt houdt electrocuteer je hem of haar tot die in de fik vliegt en sterft met veel gegil. WHAHAHAHAAHA.....ben ik ziek of niet? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ja behoorlijk ik zou wel een zweepje willen hebben ofzo of pepperspray of stungun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Een schaar (Wel een heggeschaar dan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Mijn lijst: - Circelzaag - Diamantzaag - Pen - Super Soaker (waterpistool)\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 bijna alle wapens die zijn er al..Toch? Er zijn nog véél anderer wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 De toekomstige wapen =) Een Elektrische Bal die je kan gooie. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik zou wel een lasser geweer willen(eentje met laser) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik had wel verwacht en ik wil ook wat meer sniper rifels zoals R93 en M76 , en ook wel de UMP45 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Kent iemand Postal2?? :blink: Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes: Die moeten ze in San Andreas stoppen! Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen (kan egt in Postal2) Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes: Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 M16a2 met M203 :lol: :o :lol: :ph34r: :lol: of M4A1 met shope Silenced en m203 :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) whaha, van THE INCREBILES: die ballen die op hem af worden geschoten, die steeds groter en groter worden :lol: en gewoon een machine-geweer met laser-richter, zoals in amerika van SWAT, een laser pen die echt een laser af vuurt, zodat je in mensen kunt snijden of zo'n wandelstok maar dan ist ook een geweer (james bond) ja! wapens en gadgets op en in je auto zoals bij james bond! :lol: Bewerkt: 11 juli 2005 door Julez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Kent iemand Postal2?? :blink: Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes: Die moeten ze in San Andreas stoppen!Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen (kan egt in Postal2) Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes: Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt... Dat spel kan ik ja. Ze moeten ie shotgun erin stoppen waar je zo'n kat op kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik vind dat de wapens wel wat meer realistiser mogen zijn, zoals in killzone. en de m60 mag er ook wel weer in. of landmijnen dat als iemand er in de buurt komt hij dan af gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Kent iemand Postal2?? :blink: Dan moest je daar 's weten wat voor vette wapens daar in zitten :rolleyes: Die moeten ze in San Andreas stoppen!Zoals: Een kan benzine met lucifer waarmee je alles in de fik kan zetten, afgehakte koeienhoofden waarmee je mensen kan laten kotsen (kan egt in Postal2) Schaaren waarmee je kan gooien, en Tazers waarmee je stroom kan geven :rolleyes: Nou zullen die koeienhoofden niet zo passen in GTA maar die andere wapens lijken me wel relaxt... Ja,ik ken dat spel ook. Een maat van me heeft het ooit eens vertelt. En toen heb ik het op mijn pc gezet. Wat je daar allemaal kan doen zou je ook in gta moeten kunnen doen. B) Met name lucifers en benzine. :rolleyes: Bewerkt: 11 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 nog wat suggesties: -een spijkerpistool (de spijkers moeten wel in de lichamen te zien zijn :ph34r: ) -drugs (net zoeits als de slow-motion pillen uit gta3). Onder invloed ben je veel en veel sterker (health wordt 200% ofzo en alle schade die je toebrengt telt ook 200%). daar tegenover staat dan dat je net zo 'helder' bent als in die missie bij de truth dat je die plantage moet afbranden :lol: of iets minder ziek: -een verdovingsgeweer of blaaspijp met verdovingspijltjes, zou wel cool zijn voor stealth missies. De verdoving werkt dan 5(real-time) minuten ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.