ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hoe heet zon ding?, zon bestuurbare Raket.. waar zon camera voorop zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Elektroducatieguns. Hebben we sinds GTA2 ook nie meer gezien En een paar softwapens zoals luchtbuksen zouden ook wel cool zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 -een laserzwaard zoals in star wars. -een stukje touw waarmee je mensen kan wurgen of ophangen. -een boek waarmee je mensen hun hoofd mee in kan rammen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) weet je wat cool is dat je zelf in je kogels een 'x' kan kruisen en dat je vechtstokjes(met ketting) kunt gebruiken btw:maar nasty-toilet-man is postal niet verboden ja denk ik maar kvind het spijtig ik had het wel eens willen spelen Bewerkt: 14 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 zon gun zou ik wel erin willen!!!!>> *KLIK* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 zalig mooie keuzes (maar zo een groot staat toch alleen aan de grond dan kan je het niet meenemen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 de m60 en een m14 de Remington M870 of beter gezecht ik wil al deze wapens COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 i want atombom in gta sa waarmee jij in de lucht kun bekijken en daaarna op map aandudien waar die neerstorten moet en dan heel SA plat :lol: alleen je CJ house met 2mooie dure wagens (waarbij ik 2Mercedessen S55 heb niet hoor :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Misscien zouden Werpmessen ook wel vet zijn? Of Zelfmoordcommandospullen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Welke ik er nog in zou willen: Een aantal wapens van Postal2.... En misschien nog iets van Dynamiet Of een Russische PPSH, die zijn ook relaxt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Wat mij nou echt een leuk wapen lijkt voor gta sa maar dan nu wel 3D is de electro gun.Net zoals in gta 2. :rolleyes: Ik ook na gta 2 miste ik dat wapen zo erg was gewoon het leukste van gta 2 XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coentjuu Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 zon laserzwaard als bij starwars lijkt me ook wel lijp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Een wapen die in een bumper kan en dan kan schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Een wapen die in een bumper kan en dan kan schieten. Je bedoelt net zo'n wapen als in GTA2 die je kan kopen in de Garage? :blink: B.t.w: Plantbare bommen die je met een Timer kan instellen zouden ook vet zijn in GTA... voor de doe het zelvers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik weet niet,ik heb gta2 niet,pech. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.