P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik weet niet,ik heb gta2 niet,pech. Tja... maar ze zitten in ieder geval wel in GTA2 Kreeg net nog een Idee: Het is niet egt een wapen maar het is wel gaaf: Die Olievlekken die je vanuit je auto op straat kutn kwakken, die ook in GTA2 zaten.. die moeten cker erin :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 vuurwerk m60 electrogun zou echt cool zijn en nog wel mee sterke wapens :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 mijn lijst: Een grote spuit met iets dodelijks erin :ph34r: Of 10 astronauten in een koker die je kunt gooien B) VerY nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 morgen voor de tweede keer star wars episode 3!!!ok terug ontopic hmmm...lightsaber!the force en opstelbare wapens,landmijnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 jaa, kzou oook een lightsaber willen, die wa segt cool in vc (daar zat ie tog in :unsure: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 mijn lijsjee -boor -dat je e speelgoed autotjes kan gooien -zo'n wurgdraad van ijzer -van die startkabels van een auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 jaa, kzou oook een lightsaber willen, die wa segt cool in vc (daar zat ie tog in :unsure: ) Wat is een lightsaber? Oja, ik zal er wel een stungun in willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Lightsaber zijn die wapens van star wars die lange dingen. Zou wel top zijn om met een Lightsaber te lopen Dus een Lightsaber en Atoombom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) volgens mij zat er geen in vc wel een samuraizwaard dat doet me er een beetje aan denken. edit: 500ste post Bewerkt: 16 juli 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Kernbom Mortier Rookbom Met messen kunnen gooien zou ook leuk zijn. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 volgens mij zat er geen in vc wel een samuraizwaard dat doet me er een beetje aan denken.edit: 500ste post Dat "Samuraizwaard" zit ook in SA hoor . In de missie: The Da Nang Thang. Dan gooit de Snake-head je een samuraizwaard en moet je vechten met hem . (Sayhello!) Rookbom Zoiets lijkt me ook wel cool, ook dat je tegenstanders dan een momentje mis richten/niks zien. Dat lijkt me wel cool :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dat "Samuraizwaard" zit ook in SA hoor . Ja, weet ik maar het ging erom of er iets was in vc wat erop leek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Ik Kan Het Wel Maken Hoor Maar Wel Moeilijk Je Kan Bijvoorbeeld Sniper En Uzi Bij Elkaar in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.