GTAKevin023 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) In de Personages van The Lost and Damned komt Niko voor maar het is niet de hoofdrolspeler. Wat voor rol heeft Niko in The Lost and Damned? Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Ook zie ik Roman Bellic en die kan dood gaan in de game van Niko. Hoe zit dat nou? Het kan toch niet zo zijn dat het verleden tijd was die The Lost and Damned net als voor Vice City in Vice City Stories want toen was Niko nog niet in Amerika en hoe kan het dan de toekomst zijn van GTA IV als Roman dan dood kan zijn? Ik snap het niet. Mischien snappen jullie mijn vraag ook niet omdat ik niet weet hoe ik hem moet stellen omdat ik het echt niet snap. Bewerkt: 18 augustus 2009 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 In LaD wordt gezegt schietpartij bij huwelijk, niet een bepaald personage dat sterft, er wordt geen naam vermeldt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 In de Personages van The Lost and Damned komt Niko voor maar het is niet de hoofdrolspeler. Wat voor rol heeft Niko in The Lost and Damned? Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Ook zie ik Roman Bellic en die kan dood gaan in de game van Niko. Hoe zit dat nou? Het kan toch niet zo zijn dat het verleden tijd was die The Lost and Damned net als voor Vice City in Vice City Stories want toen was Niko nog niet in Amerika en hoe kan het dan de toekomst zijn van GTA IV als Roman dan dood kan zijn? Ik snap het niet. Mischien snappen jullie mijn vraag ook niet omdat ik niet weet hoe ik hem moet stellen omdat ik het echt niet snap. Het verhaal van TLAD loopt gelijk met dat van Niko. Er is een missie waarin PLayboy en Niko een deal moesten doen het hoofdpersonagevan TLAD was daar ook bij even later bleek hetceen valsstrik te zijn en ze moeten ontsnappen maar daar gaat het hoofdpersonage een andere weg doen dan Niko. En er is ook een missie dat je Roman moet ontvoeren daarna komt Nko hem dan rdden in het pakhuis in bohan dus het verhaal heeft soms connecties met elkaar en loopt wat gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus als ik het goed begrijp is het in de zelfde tijd maar andere missies en af en toe komt niko. Oke. En hoe zit dat met Roman? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus als ik het goed begrijp is het in de zelfde tijd maar andere missies en af en toe komt niko. Oke. En hoe zit dat met Roman? Wat met Roman? Er wordt op de radio gzegt: schietpartij en dode bij huwelijk, geen namen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus als ik het goed begrijp is het in de zelfde tijd maar andere missies en af en toe komt niko. Oke. En hoe zit dat met Roman? Wat met Roman? Er wordt op de radio gzegt: schietpartij en dode bij huwelijk, geen namen . Nee... Roman wordt op gegeven moment gekidnapped, door Johnny (Roman zegt ook dat hij gekidnapped is door een biker). En in TLAD maak je dus mee hoe je Roman kidnapped. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Dus als ik het goed begrijp is het in de zelfde tijd maar andere missies en af en toe komt niko. Oke. En hoe zit dat met Roman? Wat met Roman? Er wordt op de radio gzegt: schietpartij en dode bij huwelijk, geen namen . Nee... Roman wordt op gegeven moment gekidnapped, door Johnny (Roman zegt ook dat hij gekidnapped is door een biker). En in TLAD maak je dus mee hoe je Roman kidnapped. Oow ja. Ik was vergeten dat hij gekidnapped werd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.