rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik ben op zoek naar een nieuw toestenbord. Het hoef absoluut niet zo'n ding van 80 te zijn, ik zoek gewoon een lekker tikkend toetsenbord. Lekker soepel. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Gewoon een toetsenbord O_O Logitech. Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb er nu één, maar hij typt niet erg lekker. Misschien een oud model Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb nu een Genius Slimstar 310 en hij tikt lekker soepel. Niet te dikke toetsen en wat handige knopjes daarboven. Hier is een foto: EDIT: Hij kostte me 20 euro in de mediamarkt en was ook in het wit verkrijgbaar. Bewerkt: 18 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
Hayte Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik zou gewoon naar een plaatselijke winkel gaan of de Media Markt ofzo en toetsenborden uitproberen, kijken welke lekker tikt, lekker mooi is, etc. Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Logitech media keyboard elite, 25 euro, typt lekker en heeft ook media player knoppen aan de bovenkant ( dat is eigenlijk de enigste vereiste bij mij altijd ) Reageren
ikt Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Zoek gewoon een toetsenbord uit wat je fijn vindt typen. Iedereen heeft een andere smaak. (Dan bedoel ik in de lokale pc-winkel gewoon te vragen of je het toetsenbord uit mag proberen.) Bewerkt: 19 augustus 2009 door ikt Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Bedoel je deze http://www.kieskeurig.nl/toetsenbord/logit...ard_600/224654/ Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dat is niet degene die ik heb, maar die zal ook zeker voldoen. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 maar nadeel aan de gewone logitech media toetsenbord: de toetsen hebben wel een hogere weerstand (je moet harder duwen op de toetsen bedoel ik ^^) Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Psycho, wat raad jij mij aan dan. Ik zoek namelijk een toetsenbord waarmee ik erg snel kan tikken. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 wat ik jou aanraad? (zoals de anderen al zeiden) Loop gewoon es de mediamarkt of je plaatselijke computerboer binnen en vraag es of je wat toetsenborden mag uittesten. Overig raad ik je aan om wat te wachten tot je muis ook aan vernieuwing toe is, en dan een pack koopt, is n 10% goedkoper, en heb je direct iets wat bij elkaar past Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Anders zou ik dat ook gedaan hebben, maar mijn toetsenbord werkt niet meer naar waterschade (letterlijk mijn gehele computer gedoucht!!!) gelukkig werkte de rest nog wel goed.... Dan stap ik morgen maar eens op de fiets Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 maar nadeel aan de gewone logitech media toetsenbord: de toetsen hebben wel een hogere weerstand (je moet harder duwen op de toetsen bedoel ik ^^) Vind ik ook, daarom heb ik een laptop. PS: niet alleen DAAROM natuurlijk! Reageren
Sublime Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 ik heb eigenlijk een vraagje, ik heb ook nu een nieuw logitech toetsenbord, der zitten van die progameerbare knoppen op ( hoe kan ik die programeren in windows? - koste maar 10 euro en maakt bijna geen geluid als je typt (vergeleken met mijn oude toetsenbord ) 't is maar wat je wil weten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.