Jump to content

Rcokstar komt met muziek spel ''Beaterator''

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ooit al eens van Beaterator gehoord? Nou, ik ook niet. Toch is deze nieuwe muziekgame van Rockstar al meer dan twee jaar ontwikkeling. We waren waarschijnlijk te druk bezig met kwijlen over andere Rster games of zo. Hoe dan ook, de PSP-titel moet vanaf 2 oktober in de winkel leggen. Check het marketingpraatje en de launch trailer hieronder.

"Featuring thousands of loops and sounds made by both Timbaland and Rockstar, Beaterator puts the power to make professional-level music at your fingertips in a format that's portable, accessible and fun."

*naam spel*Beaterator

Ontwikkelaar:Rockstar Leeds.

Uitgever:Rockstargames ,Timbaland

Genre:Muziek games?

Platforms:Playstation portable

Aantal spelers:

Release:29/9/09 VS 2/10/09 Europa

Demo:-

Bron:Power unlimited

Officiele site Beaterator

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet waarom,

maar ik geef thegodfather91 gelijk.

Ook al niks voor mij.

Edit: Ik wil ook wel zien hoe zo'n spel dan gespeelt word op de PSP :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Ik heb het idd al ongeveer 2 jaar op de Rockstar site zien staan, zonder dat nou eigenlijk duidelijk werd wat het was...

Lijkt opzich wel grappig, maar ik maak toch liever muziek met mijn eigen bandje ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

voor mensen die het niet weten : het is een spel waarbij je je eigen muziek kan maken, inclusief stemmen enzo ;d

Geplaatst:

Ik noem dit niet echt een spel . Het is meer een DJ set op de psp , alleen beperkter . Natuurlijk verwacht je dit niet van Rockstar games . Misschien is dit om een breder publiek te lokken ?

Geplaatst:
Ik noem dit niet echt een spel . Het is meer een DJ set op de psp , alleen beperkter . Natuurlijk verwacht je dit niet van Rockstar games . Misschien is dit om een breder publiek te lokken ?

Ik weet niet of een muziek spel een groot publiek gaat trekken.

Singstar was wel een grote hit maar das wel iets anders dan dit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...