Honkbal95 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Ooit al eens van Beaterator gehoord? Nou, ik ook niet. Toch is deze nieuwe muziekgame van Rockstar al meer dan twee jaar ontwikkeling. We waren waarschijnlijk te druk bezig met kwijlen over andere Rster games of zo. Hoe dan ook, de PSP-titel moet vanaf 2 oktober in de winkel leggen. Check het marketingpraatje en de launch trailer hieronder."Featuring thousands of loops and sounds made by both Timbaland and Rockstar, Beaterator puts the power to make professional-level music at your fingertips in a format that's portable, accessible and fun." *naam spel*Beaterator Ontwikkelaar:Rockstar Leeds. Uitgever:Rockstargames ,Timbaland Genre:Muziek games? Platforms:Playstation portable Aantal spelers: Release:29/9/09 VS 2/10/09 Europa Demo:- Bron:Power unlimited Officiele site Beaterator Bewerkt: 18 augustus 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Ik weet niet waarom, maar ik geef thegodfather91 gelijk. Ook al niks voor mij. Edit: Ik wil ook wel zien hoe zo'n spel dan gespeelt word op de PSP . Bewerkt: 18 augustus 2009 door Hearv94 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Spreekt me niet echt aan. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Het lijkt me inderdaad echt helemaal niks Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 eerst spelen dan kijken of ik het wil kopen als ik een psp had hehe Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb het idd al ongeveer 2 jaar op de Rockstar site zien staan, zonder dat nou eigenlijk duidelijk werd wat het was... Lijkt opzich wel grappig, maar ik maak toch liever muziek met mijn eigen bandje Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Lijkt me wel leuk. Muziek mixen. Ik wacht de Demo af. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hij lijkt me niet zo leuk maar misschien wel. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 voor mensen die het niet weten : het is een spel waarbij je je eigen muziek kan maken, inclusief stemmen enzo ;d Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Lijkt me best wel leuk Heb alleen niet genoeg creativiteit Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik noem dit niet echt een spel . Het is meer een DJ set op de psp , alleen beperkter . Natuurlijk verwacht je dit niet van Rockstar games . Misschien is dit om een breder publiek te lokken ? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik noem dit niet echt een spel . Het is meer een DJ set op de psp , alleen beperkter . Natuurlijk verwacht je dit niet van Rockstar games . Misschien is dit om een breder publiek te lokken ? Ik weet niet of een muziek spel een groot publiek gaat trekken. Singstar was wel een grote hit maar das wel iets anders dan dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.