PatrickW Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Sinds een paar dagen draait DJ Jet (a.k.a. Dutchy3010) regelmatig muziek op een speciaal kanaal in onze chatbox. De muziek wordt automatisch gestart via Youtube in je browser als je in dat kanaal aanwezig bent. Het is tot nu toe een daverend succes, want het bezoekers aantal groeit gestaag. En het is altijd weer gezellig om te kletsen terwijl je samen met andere leden naar de favoriete muziek van de aanwezigen luistert. Dus het is zeker een aanrader om een keer langs te komen als ze weer draait. De regels: De requests moeten via een prive bericht in de chat of via MSN aan Dutchy3010 worden gestuurd, zo blijft de chatbox zelf vrij en overzichtelijk. In een liedje die langer is dan 5 minuten, kunnen leden na 5 minuten hem laten afkappen door "Next" te zeggen. Hoe vaak er "Next" gezegd moet worden, hangt af van het aantal mensen in het kanaal. Dit om te voorkomen dat mensen verveeld raken door een lang, maar niet leuk nummer. Het is dus aan te raden om gewoon nummers van beneden de 5 minuten te plaatsen. Ook is het niet toegestaan om zelf youtube filmpjes in het kanaal te posten. Uiteraard blijven de gewone chat- en forumregels gewoon van kracht in het chat gedeelte. Veel plezier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 DJ Jet in tha House!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Zeker een aanrader. En erg gezellig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Met Jet is er pret Echt een leuk initatief, misschien toch maar niet "Back to the old glory", maar "Into the modern glory"? Keep up, dit is echt leuk EDIT: loopt achter Bewerkt: 18 augustus 2009 door Remi-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Dat verklaard de automatische pagina's op Youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Das toevallig, ik ben ook DJ. Name: DJ Torólendó Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe. Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar #Edit: Spelfoutje Bewerkt: 18 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Das toevallig, ik ben ook DJ.Name: DJ Torólendó Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe. Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar #Edit: Spelfoutje Alleen ehh, DJ Jet is geen mixer, DJ Jet is ook geen musicmaker.. DJ Jet draait gewoon bestaande plaatjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Das toevallig, ik ben ook DJ.Name: DJ Torólendó Ik heb zelf ook al een liedje gemaakt, en ben al bezig met een nieuwe. Als je hulpt nodig hebt Jet, hier staat nog een DJ voor je klaar #Edit: Spelfoutje Alleen ehh, DJ Jet is geen mixer, DJ Jet is ook geen musicmaker.. DJ Jet draait gewoon bestaande plaatjes Alleen een disckjockey dan he:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 En waar staat DJ voor? Het is weer voorbij voor vanavond... Houd het plaatje in de gaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 DJ Jet in tha House. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 DJ JET Gisteravond weer gezellig Jet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Hehehe, lol! Ik zal eens kijken of ik ook van de partij kan zijn, aan de verhalen te zien is het erg gezellig.. Alleen die naam, DJ Jet, dat kan echt niet hoor.. Daar moeten we wat op verzinnen, suggesties iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Hehehe, lol! Ik zal eens kijken of ik ook van de partij kan zijn, aan de verhalen te zien is het erg gezellig..Alleen die naam, DJ Jet, dat kan echt niet hoor.. Daar moeten we wat op verzinnen, suggesties iemand? DJ Cutie? :$ Of de naam nu kan of niet, altijd een leuke avond daar. Behalve als men HARDCORE!1!!!1!! aanvraagt.. maar goed, dan klaag ik niet en doe het venster toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.