game~skater Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Game~skater's AutoTyper: Bij deze wil ik mijn creatie releasen: een AutoTyper V1.5! Wat is er nou verschillend vergeleken met een andere AutoTyper? Nou, mijn AutoTyper heeft een progressbar zodat je kan zien hoever de typer is, wat mij op het volgende punt brengt: Je kan zelf invullen hoe vaak de typer iets typt en ook met welke snelheid. V1.5 Ik heb al weer een kleine aanpassing gedaan: Er is nou een stop-knop, deze is bij het begin niet bruikbaar. Maar als de typer bezig wel, zo kan je dus ook zien of de typer nog bezig is. Als je op de stop-knop drukt worden nou ook de invoer balken ge-reset. Veel plezier Zijn er al bugs gevonden? Ik zelf heb nog geen bugs gevonden. Wil ik nog iemand speciaal bedanken? Ja, ik wil graag BC7 bedanken voor zijn hulp! Waar kan ik hem downloaden? Hier onder! autotalker.rar Bewerkt: 19 augustus 2009 door game~skater Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Maar voor wat dient het eigenlijk? Je zet gewoon een tekst in en dan typt hij het? Dan kan je het toch beter zelf typen? Reageren
Ophion Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Maar voor wat dient het eigenlijk?Je zet gewoon een tekst in en dan typt hij het? Dan kan je het toch beter zelf typen? Als jij 100 keer 'gepromoveerde autotyper' wilt typen dan is het makkelijker om zo'n programmatje te gebruiken! Leuk programmatje en ik denk dat ik er wel wat aan ga hebben! Die progress bar is heel handig! Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Leuk programma'tje. Misschien een tip: ''Een stop-knop'' Reageren
game~skater Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Bedankt voor de reacties @Sniper44: Met een autotyper kan je teksten invoeren en die herhaald laten typen. Wat makkelijk is als je bij een online spel iets wil verkopen maar geen zin hebt om heel de tijd hetzelfde te typen. @Ophion: Ik hoop dat je er veel plezier mee beleeft @Lexus123: De stop-knop is nou toegevoegd, check V1.5. Wel bedankt voor de feedback. Bewerkt: 19 augustus 2009 door game~skater Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.