gtaIVplayer Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 i wou een mod instaleren met french.gxt en american.gxt ik ben vergeten een backp te make en nu heb k american vervangen door de nederlandse ondertiteling kan iemand me helpe voor een french.gxt te krijgen alvast bedankt liefst gtaIVlayer Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus je hebt in de american.gxt helemaal naar het Nederlands veranderd, maar wat heb je dan met de french.gxt gedaan, want die gaat toch niet verloren? Om bestanden aan te vragen verwijs ik je naar dit topic. Hier kan je alle bestanden aanvragen waarvan je vergeten bent een backup van te maken. Reageren
gtaIVplayer Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus je hebt in de american.gxt helemaal naar het Nederlands veranderd, maar wat heb je dan met de french.gxt gedaan, want die gaat toch niet verloren? Om bestanden aan te vragen verwijs ik je naar dit topic. Hier kan je alle bestanden aanvragen waarvan je vergeten bent een backup van te maken. super bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.