Jump to content

Wat vind jij van cheaters?


T@rget

Wat vind jij van cheaters?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van cheaters?

    • Als ze mij niet lastig vallen doen ze maar
      31
    • Laats ze lekker single player cheaten
      44
    • Ik cheat zelf als je het 1 keer doet is het vet
      11
    • Elke cheater moet ban
      44


Recommended Posts

maar hoe cheat je dan ?? je kan cheats tegen hun gebruiken he knipoog.gif duzz daarom wil ik weten hoe het moet

Denk je dat iemand je daar mee gaat helpen.

Je moet alleen gaan cheaten in de single player versie!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    7

  • .Maze.

    4

  • Caltson

    4

  • -Niels-

    3

maar kijk ik ben het zat om 10 keer op mensen te schieten en dan te moeten gaan lopen omdat ze niet dood gaan duzz wil ik ze terug kunnen pakken :s is dat nou zo erg dan want als je gwwn een cheat intypt he dan gebeurt er niets hoor vandaar dat ik het wil weten

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn andere cheats dan in het single player gedeelte, maar ik vind het een smoesje als je zegt: Dat doe ik om de cheaters terug te pakken.

Ga gewoon cheaten in de singleplayer versie! dan val je mensen, die het spel gewoon eerlijk willen spelen niet lastig. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik meen dit echt hoor :cab: ik wil gwwn onsterfelijke mensen ambeteren de rest doe ik niets hoor cheaten verpest de sfeer heel hard vandaar en anders cheat je gewoon bij stunt :puh:

Ik ben het met BoterBal eens, het is een heel slecht smoesje, en boven dat: je moet geen vuur met vuur bestrijden. als je iemand ziet cheaten -> report ze en ga weg.

jowx :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook een hekel aan, dan ben ik aan het winnen en zit ik vol zelfvertrouwen en dan komen hun eraan en die maken me dan dood:@ ze mogen van mij best cheaten maar niet in muliplayer games.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn apparte cheat servers geen idee. Ik bedoel, andere mensen hebben geen er geen last meer van, de cheaters kunnen cheaten zoveel ze willen, zijn de meeste blij. Er zullen heus wat nadelen aan zitten, maar zoals nr.14 zei: Ieder nadeel heeft zijn voordeel!

Maar wat ik ervan vindt:

Zwaar rottig, ik bedoel, je kunt niet winnen man. Ik zal jullie mijn levenverhaal besparen, maar geloof me, er komen veel cheaters in voor. :-(

Even serieus: Ik vindt het belachelijk, als er een admin in zit is het probleem zo opgelost, maar anders ga ik meestal naar een andere server, als het te irri word dan hé! Maar meestal win ik het wel van cheaters, ik ben toch kei goed, achja..

Mmmmmmmh, Ik... Niet iedereen is zo goed, dus gaan ze zeuren over cheaters!

Vriendelijke, Welgemeende, Haring Groet _O_:bier:

:klap::klap::klap:

Bewerkt: door Joop de Haring
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou ik kan cheaten maar doe het niet echt heb m'n neef nu geirriteerd _O_ maar ik heb ook eens 1x gwwn gedaan en is wel leuk de eerste keer maar na een tijdje is het zo hatelijk dat je niet doodgaat :duh: ik zou het toch wel leuk vinden als men kon cheaten in mta maar dan de cheats oneindige healt en zulke niet gwwn dat je kan vliegen enzo zou ik wel leuk vinden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...