Jump to content

Wapen/Autohandeling mod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo jongens mijn naam is Erwin en ik ben zeg maar nieuw in dit forum,

maar zou iemand me kunnen helpen met het modden van Wapens en autos. Het werkt op een of andere vreemde manier namelijk niet voor mij.

Wapens modden, je kan gewoon het hele weaponinfo.xml bestand verwijderen en je kan GTAIV nog steeds prachtig spelen of je kan er van alles aan veranderen maar als je het spel opstart en je probeert het dan doet het nix en blijft het gewoon helemaal hetzelfde -..-`

Auto's modden, volgensmij werkt dit wel maar volgensmij ook niet helemaal 100% :N

Als iemand mij alsjeblieft een beetje op weg kan helpen zou ik dat heel erg waarderen ^_^

Alsvast bedankt.

Geplaatst:

maar zou iemand me kunnen helpen met het modden van Wapens en autos. Het werkt op een of andere vreemde manier namelijk niet voor mij.

Foute sectie.

Wapens modden, je kan gewoon het hele weaponinfo.xml bestand verwijderen en je kan GTAIV nog steeds prachtig spelen of je kan er van alles aan veranderen maar als je het spel opstart en je probeert het dan doet het nix en blijft het gewoon helemaal hetzelfde -..-`

Auto's modden, volgensmij werkt dit wel maar volgensmij ook niet helemaal 100% :N

Als iemand mij alsjeblieft een beetje op weg kan helpen zou ik dat heel erg waarderen ^_^

Alsvast bedankt.

patch je spel eerst maar eens naar patch 1.0.4

Geplaatst: (bewerkt)

Asi loader heb ik ook al ik heb ook een paar mods enzo, en die ene magic patch met die filelist.pac ook maar misschien wel de verkeerde versie daarvan, en ik heb ongeveer 3 dagen gezocht naar dat modden van wapens en ben heel veel GTAIV moddingsites tegengekomen maar ik heb niet veel kunnen vinden. Ik ben een slechte vinder :l

Bewerkt: door erwinsteen
Geplaatst:

dat regelt een mod wel.

als jij niet kan modden heb je dus geen asi loader met een fix geinstalleert of filelist.pak gepatcht(weet niet of dat nodig is bij 1.0.4) kijk maar eens rond op de gta sites.

Geplaatst:

Hoi, Erwin, mijn naam is ikt en ik ben zeg maar niet jong qua forumleeftijd,

Wat bedoel je met het werkt niet?

Wat bedoel je? GTA IV accepteert inderdaad veel, hele maps of bestanden weghalen en het spel speelt bijna normaal door.

???

???

Alsvast bedankt.

Okay

Geplaatst: (bewerkt)

Met het werkt niet bedoel ik zeg maar dat als ik iets verander aan de weaponinfo.xml het niet werkt, als ik bijvoorbeeld van een pistool de tussentijd van het schieten (de delay) verander van "66.0" naar "0.1" en het dan opsla en GTAIV opstart en schiet met dat pistool blijft het gewoon 66.0 delay dus schiet het gewoon even snel als anders, dat is ook hetzelfde als ik de kogels enz verander in rockets.. dan blijft het ook hetzelfde.

Oja en als je de delay van een wapen veranderd naar "0.1" en staand schiet met dat wapen werkt het niet maar als je op de grond ligt werkt het wel, dan schiet je dus wel ontiegelijk snel :S

Snap jij daar ene banaan van?

[Hanneswasco bedankt voor de tuturial van senneken, het vervangen van auto modellen werkt nu :)]

Bewerkt: door erwinsteen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...