Jump to content

Napoleon: Total War

Recommended Posts

Geplaatst:
Ziet er leuk uit. Alleen die vorige Total War's waren heel erg bugged. Als deze game bugged is als die andere. Dan is echt voorbij met Total War.

alleen ETW was bugged.

• 2 maanden later...
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

8

• commando

7

• FireFighter

5

• Nissan

4

Geplaatst:

Update!

Ik ben welgeteld veertien nieuwe screenshots tegengekomen van de nieuwste game in de reeks Total War, namelijk van Napoleon: Total War. Screenshots bekijken? Klik Hier.

Ik kon niet alle afbeeldingen in mijn bericht posten. Vandaar de link.

Veel plezier!

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor de dubbelpost, maar anders zou niemand dit opmerken en ik ben best wel benieuwd naar de reacties.

Over drie dagen is het zover, het nieuwste deel in de Total War serie komt uit, Napoleon: Total War. Voordat het spel uitkomt, wil ik jullie vragen wat je verwacht van Napoleon: Total War. Ga je hem kopen? Als je hem gaat kopen, koop je dan de normale versie of de Imperial Edition? Wat denken jullie dat er verbeterd is? Wat willen jullie er zeker in hebben? En zo kan ik er nog wel even doorgaan.. Brand los! :bier:

Ik zal wel beginnen. Allereest, ja ik ga hem kopen. Ik krijg de Imperial Edition als een laat kerst cadeau van mijn ouders. Mijn laptop trekt hem niet, maar mijn oma woont op loopafstand en haar computer kan het spel wel aan, dus installeer ik hem bij mijn oma en ga ik hem daar spelen.

Ik verwacht en hoop dat de AI van de tegenstander behoorlijk verbeterd is. In Empire: Total war was de AI nogal slecht namelijk. Ook hoop ik dat Napoleon: Total War volledig af is, want in feite was E:TW niet af.

Bewerkt: door FireFighter
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Napoleon: Total War is inmiddels al een aantal dagen uit, en ik heb 'm :). Ik kan je vertellen dat de AI verbeterd is, mensen lopen niet meer door elkaar en ze proberen er nu al wat van te maken. De campaign waar ik nu in zit (Italië) is best wel lastig, dus je kan wel zeggen dat het verbeterd is. En ja, Napoleon is af en het werkt sneller dan Empire. Ik ben er tevreden over, los van het feit dat je niet meer de world domination campaign hebt zoals in E:TW en andere TW's. Het is er ook een stuk mooier en interessanter op geworden. De graphics en interface is mooier, en de kaart en battlefields interessanter. Meer bergen, bomen, heuvels, enzovoort. Wie heeft 'm nog meer?

Ik heb overigens één vraag. Wanneer ik een veldslag gehad heb (en natuurijk heroïsch gewonnen heb :cab:) en mijn troepen zijn niet meer 100%, worden ze automatisch aangevuld. Nu heb ik ook een leger waar dat niet gebeurt; waar ligt het aan? Moet je in/dichtbij een stad zijn of een generaal hebben ofzo? Je leger moet wel in je eigen regio staan... :puh:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ik heb 'm ook, fantastisch spel gewoon goeie kwaliteit, leuk en goede moeilijkheidsgraad. Wat ook wel leuk is, is dat nu de campaign multiplayer en wat dingen die de AI doen ook voor Empire total war zijn gemaakt.

en nog wat:

Ik heb overigens één vraag. Wanneer ik een veldslag gehad heb (en natuurijk heroïsch gewonnen heb :cab:) en mijn troepen zijn niet meer 100%, worden ze automatisch aangevuld. Nu heb ik ook een leger waar dat niet gebeurt; waar ligt het aan? Moet je in/dichtbij een stad zijn of een generaal hebben ofzo? Je leger moet wel in je eigen regio staan... :puh:

Volgens mij moet je ook een generaal (in de buurt) hebben voordat ze weer 100% worden.

Cylas

Geplaatst:

Je moet inderdaad ook een generaal in je leger hebben. Als je een technologie of supply post in de regio hebt, gaat het regenereren sneller.

Er is inderdaad een update uitgebracht voor Empire die E:TW efficiënter laat werken en de AI verbeterd (andere naties kunnen je nu ook aanvallen per schip met een leger, voorheen kon dit niet door een bug). Jammer dat ze alleen niet de AI van Napoleon gebruiken.

Was het overigens ook zo dat je in Empire kon leiden aan attrition? Ik heb het nog nooit mee gemaakt in ieder geval, een realistische toevoeging in Napoleon. Het sluit soms ook wat steden in waardoor ik die niet kan bereiken (vooral in campaign van Egypte).

Ik heb in Napoleon nu ook de knop "demand surrender" kunnen gebruiken, en vaak. In Empire is dat nog nooit gelukt, maar in Napoleon wel. Als je een groot leger hebt waar je een stad mee besieged, kan je dat vragen en als zij een heel klein of geen leger hebben willen ze meestal wel overgeven. Erg mooi :*D.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

is hier iemand die empire: total war heeft en ook napoleon: total war?

zo ja, is het beter dan total war? en zijn er veel verbeteringen, vernieuwingen?

alvast bedankt :D

Geplaatst:

Wel, Empire Total War, is (met de uitbreidingen) vele groter dan Napoleon Total War. Ondertussen is er inmiddels al een patch uitgebracht, die (de meeste) grote bug/glitches verhelpt. Ik denk dat ze gelijk zijn aan elkaar. Wel is ETW zwaarder (laadtijden) dan NTW... Ik zou zeggen; Youtube!

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb ze inmiddels ook beide en moet zeggen dat Napoleon op een gepatchte empire total war lijkt ( neemt niet weg dat et een topgame is ) :sigaar:

Geplaatst:

ik heb ze inmiddels ook beide en moet zeggen dat Napoleon op een gepatchte empire total war lijkt ( neemt niet weg dat et een topgame is ) :sigaar:

Is logisch he, als het eerst als een uitbreiding geplant was...

Geplaatst:

Ik heb E:TW en de Demo van N:TW en op 1 of andere manier krijg ik allemaal rare blokjes in het beeld als ik ga spelen!

Rome:Tw heb ik ook en die werkt perfect

Ik denk dat er gewoon iets mis is met steam

Geplaatst:

Ik heb E:TW en de Demo van N:TW en op 1 of andere manier krijg ik allemaal rare blokjes in het beeld als ik ga spelen!

Dus Empire en Napoleon werken niet goed?

en Rome wel?

Kan er aan liggen dat je computer niet goed genoeg is...

Rome is ook al een aantal jaar oud.

Cylas

Geplaatst:

Dus Empire en Napoleon werken niet goed?

en Rome wel?

Kan er aan liggen dat je computer niet goed genoeg is...

Rome is ook al een aantal jaar oud.

Cylas

6 jaar alweer...

Geplaatst:

Is logisch he, als het eerst als een uitbreiding geplant was...

ja inderdaad, dat is helaas logisch, want je betaald er wel de volle pond voor :N ( terwijl het eigenlijk een uitbreiding waard is )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...