viccard Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Ik heb E:TW en de Demo van N:TW en op 1 of andere manier krijg ik allemaal rare blokjes in het beeld als ik ga spelen! Rome:Tw heb ik ook en die werkt perfect Ik denk dat er gewoon iets mis is met steam Dus Empire en Napoleon werken niet goed? en Rome wel? Kan er aan liggen dat je computer niet goed genoeg is... Rome is ook al een aantal jaar oud. Cylas Ze werken gelukkig weer, op een andere account...Ik ben nu eigenlijk aan het kijken of ik N:TW ga kopen Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 ik heb hem op de pc en het speelt wel lekker en het ziet er gelikt uit. Reageren
commando Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 wel alleen jammer dat je in de Campaign niet meer met NL kan spelen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 wel alleen jammer dat je in de Campaign niet meer met NL kan spelen Kan wel, je moet alleen weten hoe. Reageren
commando Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Misschien met modden / codes ofzo... maar standaard kan je niet met NL spelen in de (great) campaign , dat is een feit Bewerkt: 29 oktober 2010 door commando Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Is et het waard om N:TW te kopen? Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Als je een dikke PC hebt is het het waard om hem te kopen. Maar gezien de tijd nu zou ik gewoon wachten op Shogun 2: Total War. Reageren
commando Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) jep idd, dat zou ik ook doen ( of 1 vd 2 ( empire/napoleon) kopen ) Bewerkt: 29 november 2010 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.