Jump to content

Cartuning

Recommended Posts

Geplaatst:

JA! Daar ben ik dan.

De sig is wel leuk, maar er zitten een aantal minpuntjes aan. De golfjes links van de auto zijn wel mooi, maar het past er niet zo. Een beetje raar geplaatst, de auto rechts, de golfjes links. Ze staan bijna volledig los van elkaar, probeer van je sig een mooi totaalplaatje te maken, het moet één zijn. Dus één blikvanger, en de rest zorgt ervoor dat die blikvanger nóg mooier wordt. Nu is het eigenlijk een achtergrond, een auto, en wat golfjes. En daar zweeft nog wat tekst tussen. De tekst 'cartuning' is op zich goed, mooi lettertype. De tekst 'haas' is wat minder, het valt te veel op, je kan hem beter gewoon recht zetten, en bijvoorbeeld met een lager opacity rechtsonder de andere tekst zetten. En een border zou ik er zeker bij zetten. :Y Niet zoals bij V2, maar over de hele sig, 2 pixels.

Geplaatst:
JA! Daar ben ik dan.

De sig is wel leuk, maar er zitten een aantal minpuntjes aan. De golfjes links van de auto zijn wel mooi, maar het past er niet zo. Een beetje raar geplaatst, de auto rechts, de golfjes links. Ze staan bijna volledig los van elkaar, probeer van je sig een mooi totaalplaatje te maken, het moet één zijn. Dus één blikvanger, en de rest zorgt ervoor dat die blikvanger nóg mooier wordt. Nu is het eigenlijk een achtergrond, een auto, en wat golfjes. En daar zweeft nog wat tekst tussen. De tekst 'cartuning' is op zich goed, mooi lettertype. De tekst 'haas' is wat minder, het valt te veel op, je kan hem beter gewoon recht zetten, en bijvoorbeeld met een lager opacity rechtsonder de andere tekst zetten. En een border zou ik er zeker bij zetten. :Y Niet zoals bij V2, maar over de hele sig, 2 pixels.

Ik zal er de volgende keer aan denken. Ik heb dat bestandje niet meer waarmee je 'm kan bewerken.. :7

Geplaatst:
JA! Daar ben ik dan.

Ik zal er de volgende keer aan denken. Ik heb dat bestandje niet meer waarmee je 'm kan bewerken.. :7

failcopter.jpg

Je begrijpt zelf wel wat ik bedoel.

ontopic :Eigenlijk kan ik een beetje de hele tekst van Tom kopieëren, want die zegt het perfect. Want je hebt het zo :

1.Signature
2.Auto
2.Golfjes
3.andere effecten

Je kunt het beter zo doen :

1.Signature
2.Auto
3.golfjes
3.Andere effecten

Geplaatst:
Ligt het nu aan mij of zie ik geen verschil tussen die 2 codes hierboven? :puh:

Hij bedoelt dat de effecten belangrijker zijn dan de golfjes :puh: .

Geplaatst:

Mensen die het verschil tussen versie 1 en 2 niet zien moeten een bril gaan kopen. Jeetje... @-.-@

V2 heeft een HD rand. En V1 niet. =]

Geplaatst:

Je moet naar de cijfers kijken. Daar gaat het om.

Geplaatst:

Je moet naar de cijfers kijken. Daar gaat het om.

Idd. XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...