ragedyoenes03 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Hallo beste vrienden van me, Ik heb al een tijdje gta san andreas en ik wilde de 007 MOD pack en dat heb ik ik heb alles geinstalleerd en als ik het spel opstart alles gaat goed maar als ik druk load game dan load ie maar bijna op het einde. Kan iemand mij helpen? PS:Ja mijn gta is gedowngrade Mvg,Yoenes Reageren
Remi-X Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Waarschijnlijk heb jij het over een mod waar een SCM mod bij zit. Hiervoor moet je een New Game starten En laat je volgende keer inlichten in dit forum, waar het thuis hoort Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Waarschijnlijk heb jij het over een mod waar een SCM mod bij zit. Hiervoor moet je een New Game starten En laat je volgende keer inlichten in dit forum, waar het thuis hoort Sorry maar wat is csm en dan nog als ik ook new game doe gaat ie nog altijd niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Sorry maar wat is csm CSM is een groot voedselmerk, SCM is een script in San Andreas ( ) Maar als het zelfs niet met New Game lukt, heb je de mod verkeerd geïnstalleerd. Ik ken deze mod zelf niet, dus ik adviseer je toch een topic te plaatsen in de fora die ik in mijn vorige post heb vermeld Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Hellokidoki iedereen. I heb een probleempje met mijn Sa MOD 007 Mod noemt het. En dus ik deed alles wat in het README.file stond en als ik hem opstart gaat alles goed maar als ik druk new game dan laadt ie maar aan de helft en verpinkt ie naar een zwart scherm en er saat op dat er een fout is ofzoiets in sa_exe ofzoiets. Kan iemand mij helpen via xfire of via teamviewer liefst niet hier aub ik wil het zien hoe jullie het doen. Mvg.Yoenes Ik zal u Dankbaar zijn. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Erm, waarom maak je twee topic aan eigenlijk? Klik, je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen. Als de vraag over hetzelfde onderwerp gaat, kan je het posten in je eerste topic. Gaat de vraag over totaal iets anders, bijvoorbeeld waarom GTA:SA crashed als ik schiet met een wapen o.i.d, dan kan je eerst de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er niet al een topic over geopent is. Is dat niet het geval? Dan kan je een nieuw topic openen. Als je wilt zoeken op topictitels met de zoekfunctie, zie je rechts allemaal opties, in die opties moet je in de eerste rij kijken, daar staat: ''Zoek in...'' Daaronder zie je: ''Compleet bericht'' en ''Topictitel''. Vanzelfsprekend moet je dan op ''Topictiel'' klikken, anders krijg je talloze resultaten. Wil je een bericht zoeken, doe dan het bovenstaande, maar dan klik je op ''compleet bericht''. Kijk anders even in hier: GTAforum Helpdesk: Zoekfucntie voor een compleet overzicht. Bewerkt: 19 augustus 2009 door FireFighter Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Erm, waarom maak je twee topic aan eigenlijk? Klik, je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen. Als de vraag over hetzelfde onderwerp gaat, kan je het posten in je eerste topic. Gaat de vraag over totaal iets anders, bijvoorbeeld waarom GTA:SA crashed als ik schiet met een wapen o.i.d, dan kan je eerst de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er niet al een topic over geopent is. Is dat niet het geval? Dan kan je een nieuw topic openen. Als je wilt zoeken op topictitels met de zoekfunctie, zie je rechts allemaal opties, in die opties moet je in de eerste rij kijken, daar staat: ''Zoek in...'' Daaronder zie je: ''Compleet bericht'' en ''Topictitel''. Vanzelfsprekend moet je dan op ''Topictiel'' klikken, anders krijg je talloze resultaten. Wil je een bericht zoeken, doe dan het bovenstaande, maar dan klik je op ''compleet bericht''. Kijk anders even in hier: GTAforum Helpdesk: Zoekfucntie voor een compleet overzicht. Sorry maar uhm dat was een ander probleem en ik vind echt niets dusja kan er aub nu iemand reageren Dank U voor uw Begrip. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Erm, waarom maak je twee topic aan eigenlijk? Klik, je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen. Als de vraag over hetzelfde onderwerp gaat, kan je het posten in je eerste topic. Gaat de vraag over totaal iets anders, bijvoorbeeld waarom GTA:SA crashed als ik schiet met een wapen o.i.d, dan kan je eerst de zoekfunctie gebruiken om te kijken of er niet al een topic over geopent is. Is dat niet het geval? Dan kan je een nieuw topic openen. Als je wilt zoeken op topictitels met de zoekfunctie, zie je rechts allemaal opties, in die opties moet je in de eerste rij kijken, daar staat: ''Zoek in...'' Daaronder zie je: ''Compleet bericht'' en ''Topictitel''. Vanzelfsprekend moet je dan op ''Topictiel'' klikken, anders krijg je talloze resultaten. Wil je een bericht zoeken, doe dan het bovenstaande, maar dan klik je op ''compleet bericht''. Kijk anders even in hier: GTAforum Helpdesk: Zoekfucntie voor een compleet overzicht. Sorry maar uhm dat was een ander probleem en ik vind echt niets dusja kan er aub nu iemand reageren Dank U voor uw Begrip. Maar het gaat over dezelfde mod, dus kan je het alsnog in je eerste topic plaatsen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Het lijkt mij ook meer een 'overkoepelend' probleem dus ik heb de vrijheid genomen (die schapen ook altijd) om beide topics samen te voegen tot 1 mooi nieuw glimmend exemplaar. Ongetwijfeld zullen er hier leden zijn die snel een antwoord op je vraag hebben Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Het lijkt mij ook meer een 'overkoepelend' probleem dus ik heb de vrijheid genomen (die schapen ook altijd) om beide topics samen te voegen tot 1 mooi nieuw glimmend exemplaar. Ongetwijfeld zullen er hier leden zijn die snel een antwoord op je vraag hebben Nu heb ik niks meer gezegd! Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Het lijkt mij ook meer een 'overkoepelend' probleem dus ik heb de vrijheid genomen (die schapen ook altijd) om beide topics samen te voegen tot 1 mooi nieuw glimmend exemplaar. Ongetwijfeld zullen er hier leden zijn die snel een antwoord op je vraag hebben Nu heb ik niks meer gezegd! Alstublieft zeg kan niemand mij een keer helpen Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Nee , ik kan je (denk ik) niet helpen . (Wat is er trouwens zo speciaal aan 007-mod?) Bij mij laadde het ook maar tot de helft.. Heb dan maar opnieuw geïnstalleerd /D Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Nee , ik kan je (denk ik) niet helpen . (Wat is er trouwens zo speciaal aan 007-mod?) Bij mij laadde het ook maar tot de helft.. Heb dan maar opnieuw geïnstalleerd /D Wel als je de auto's hebt kan je vanalles doen laten ontploffen,rc car(dat is dat je niet in de auto bent dat je hem kan laten rijden,bommetjes gooien(granaten) etc. Dus kan iemand mij wel helpen die dat wel heefd en die dat wel kan? Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik wil gewoon iemand die mijn 007 MOd wilt instaleren via teamviewer das al maar ik had gisteren problemen en ik heb hem er nu afgedaan en heb hem weer gereinstalleerd. Maar kan iemand nu mij helpen met te instaleren? Dank U voor Uw begrip. PS: en niet van ja sorry ik kan je niet helpen dan moet je ook niet reageren... Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ik wil gewoon iemand die mijn 007 MOd wilt instaleren via teamviewer das al maar ik had gisteren problemen en ik heb hem er nu afgedaan en heb hem weer gereinstalleerd.Maar kan iemand nu mij helpen met te instaleren? Dank U voor Uw begrip. PS: en niet van ja sorry ik kan je niet helpen dan moet je ook niet reageren... Ooit van geduld gehoord? Ik denk het niet... Als er na twee dagen nog niemand gepost heeft, dan zou je eventueel een moderator of administrator kunnen vragen of je je topic mag bumpen. Ik zie geen noodzaak om na 1 uur te gaan bumpen.. Forumgebruikers hebben ook naast het forum een leven, en staan niet 1,2,3 voor je neus. ragedyoenes03, ik snap dat je het snel wilt weten, dat hebben we allemaal weleens, maar geduld is een schone zaak. Bewerkt: 19 augustus 2009 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.