ragedyoenes03 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik wil gewoon iemand die mijn 007 MOd wilt instaleren via teamviewer das al maar ik had gisteren problemen en ik heb hem er nu afgedaan en heb hem weer gereinstalleerd.Maar kan iemand nu mij helpen met te instaleren? Dank U voor Uw begrip. PS: en niet van ja sorry ik kan je niet helpen dan moet je ook niet reageren... Ooit van geduld gehoord? Ik denk het niet... Als er na twee dagen nog niemand gepost heeft, dan zou je eventueel een moderator of administrator kunnen vragen of je je topic mag bumpen. Ik zie geen noodzaak om na 1 uur te gaan bumpen.. Forumgebruikers hebben ook naast het forum een leven, en staan niet 1,2,3 voor je neus. ragedyoenes03, ik snap dat je het snel wilt weten, dat hebben we allemaal weleens, maar geduld is een schone zaak. Ja sorry je hebt gelijk. Sorry iedereen omdat k brutaal was Ik hoop dat jullie mij het willen vergeven... Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik zei : dat ik denk dat ik je niet kan helpen . En trouwens , hoe heb je het geinstalleerd ? Met SAMI ? Daardoor kan het wel eens zijn Reageren
Traser Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Probeer is een nieuw spel te starten Mischien is het een total conversion en kan het dus geen savegames laden Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Probeer is een nieuw spel te starten Mischien is het een total conversion en kan het dus geen savegames laden Wel ik heb nu (alweer) gta san andreas geinstalleerd op mijn externe schijf iomega (K:) En ik wil hem downgraden maar het lukt niet en ik heb nu een v2 savegame gedownload van 100 procent. maar daar ben je niks mee zeker? Maar kan iemand MIJ HELPEN MET TEAMVIEWER met die hoofdletters wil ik daar niets mee zeggen hoor Gewoon eens duidelijk tonen dat het met teamviewer is dat ik wil maar nu wil ik eens zien hoe jullie dat doen want ik kan nu hem niet meer downgraden (denk ik) en ik kzou echt echt echt echt echt de v1 hebben en de gta sa 007 modpack hebben da's al en nog een paar auto's erin plaatsen Bewerkt: 20 augustus 2009 door ragedyoenes03 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.