ekkiej Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) jah k heb er inderdaat mods in en het Ss gebrand maar daar ligt het nii aan maar bedankt voor de tip maar jah k hep alleen de speel Cd Bewerkt: 6 juni 2005 door ekkiej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Heb je Vice City illegaal? Of heb je mods er in? Dat kan namelijk het probleem zijn. Anders zou ik het niet weten Als het echt niet lukt kan je Vice City deinstalleren en daarna weer installeren. Je Save Games blijven bewaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Bijna altijd als je vice city opstard en je krijgt: unhandeld exeption heb je een mod niet goed geinstaleerd. ik zou de mods even nakijken of alle mods deinstaleren en daarna maar een paar mods erop zetten. En anders zou ik hem ook opnieuw instaleren maarja als je alleen de speel cd hebt dan word dat natuurlijk lastig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Bijna altijd als je vice city opstard en je krijgt: unhandeld exeption heb je een mod niet goed geinstaleerd.ik zou de mods even nakijken of alle mods deinstaleren en daarna maar een paar mods erop zetten. En anders zou ik hem ook opnieuw instaleren maarja als je alleen de speel cd hebt dan word dat natuurlijk lastig. jah ik heb die fout alleen als ik een mod instaleer wel eens heb ik hem hellemaal clean dan krijg ik het EGT HEEL SOMS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.